Hit lata: trening na uda i pośladki

Masz jeszcze wystarczająco dużo czasu, aby uzyskać oczekiwane wyniki.

Lato zbliża się szybko, a jeśli chcesz wspaniale wyglądać na plaży, nadszedł czas, aby zacząć ćwiczyć. Masz jeszcze wystarczająco dużo czasu, aby uzyskać oczekiwane wyniki.

Dzięki ćwiczeniom na odpowiednich maszynach wzmocnisz mięśnie, jednocześnie kształtując je w zrównoważony sposób. Jeśli zdecydujesz się połączyć trening siłowy z treningiem cardio, uda ci się też schudnąć. Skup się na technice i powtórzeniach.

Jeśli szukasz dodatkowej motywacji, proponujemy spróbować jednego z naszych treningów grupowych – Made in Brasil. Dzięki zajęciom Made in Brasil znajdziesz się w grupie osób, która wspólnie dąży do tego samego celu.

Osobisty trener będzie w stanie poprowadzić cię do osiągnięcia wyznaczonych celów poprzez opracowanie konkretnego programu dla twojego typu ciała, stylu życia i potrzeb. Jeśli chcesz wyrzeźbić pośladki bez sprzętu do ćwiczeń, możesz nadal ćwiczyć w klubie, wybierając bieganie, jazdę na rowerze lub step. Ale możesz też ćwiczyć na świeżym powietrzu (nawet schody mogą czynić cuda) lub zorganizować sobie trening w domu.

Oto zestaw treningów, z których możesz korzystać. Ćwicz dwa razy w tygodniu, aby osiągnąć lepsze wyniki.

Dzień 1

Zacznij od rozgrzewki na rowerze, 10–15 minut

Ćwiczenie 1: Sumo deadlift, 3 serie po 6–8 powtórzeń

sumo deadlift

Ćwiczenie 2: Split squat, 3 serie, 10 + 10 powtórzeń

split lounge

Ćwiczenie 3: One leg deadlift), 2 serie po 10 powtórzeń

wykroki

Ćwiczenie 4: Unoszenie nóg w leżeniu na brzuchu

Zakończ trening jazdą na rowerze, maksymalnie 20 minut.


Dzień 2

Ćwiczenie 1: Niskie przysiady, 4 serie po 12 powtórzeń, a następnie 90-sekundowy sprint

niski przysiad

Ćwiczenie 2: Step up, 2 serie po 12 powtórzeń, po których następuje 60 sekund sprintu

wejscie na step

Ćwiczenie 3: Wykroki (Walking lunges), 2 serie po 20 powtórzeń łącznie, a następnie 45-sekund sprintu rowerowego


Kategoria Tagi