Jak schudnąć bez stosowania diety?

7 nawyków, które pomogą Ci pozbyć się zbędnych kilogramów.

Zapomnij o modnych dietach, które obiecują, że stopią tłuszcz w ciągu kilku dni, każą Ci liczyć każdą kalorię lub zachęcają do przedawkowania godzin na siłowni.
Jeśli chodzi o utratę wagi, to jest kilka nawyków, które wprowadzone w Twoje codzienne życie sprawią, że szybko zauważysz zmianę. Możesz schudnąć nie wprowadzając dużej rewolucji w swoim życiu. Jeśli w codzienne życie wprowadzisz kilka prostych nawyków, małymi krokami, dzień po dniu, osiągniesz swój cel i poczujesz się lepiej. Pamiętaj, że każda zmiana wymaga czasu. Badania pokazują, że wprowadzenie nowego zwyczaju w życie, tak aby stało się czymś automatycznym dla Ciebie zajmuje często nawet dwa miesiące. Dlatego, w zmianie stylu życia i nawyków ważna jest konsekwencja i cierpliwość.

Oto 7 codziennych zwyczajów, które sprawią, że Twoja waga nie będzie już dłużej stała w miejscu:

  1. PLAN.

Budzisz się i jesteś spóźniony do pracy – pomijasz śniadanie, o obiedzie możesz zapomnieć i cały plan prawidłowego jedzenia w ciągu dnia lega w gruzach. Planowanie posiłków jest jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić aby schudnąć. Jeśli tego nie zaplanujesz - to znaczy, że tego nie zrobisz. Dlatego zacznij planować: od zrobienia zakupów, przez przygotowywanie posiłków aż po wyjście na siłownie czy basen. Ustalony plan będzie dla Ciebie większą motywacją w osiągnięciu celu.

  1. NIGDY NIE RÓB ZAKUPÓW „NA GŁODNEGO”.

Jeśli pójdziesz na zakupy z pustym żołądkiem, nie zdziw się jak wrócisz do domu z torbami niepotrzebnego jedzenia. Przed pójściem na zakupy zaplanuj posiłki, które chcesz przygotować w ciągu kilku następnych dni. Według tego planu sporządź listę zakupów i trzymaj się jej będąc w sklepie. Zdrowe odżywianie i odchudzanie zaczyna się od zdrowo zaopatrzonej lodówki.

  1. JEDZ ŚWIADOMIE.

Twój mózg potrzebuje około 20 minut, aby zarejestrować się, że jest najedzony. Poprzez spożywanie posiłków na siedząco, bez zakłóceń będziesz w stanie wyostrzyć te wewnętrzne sygnały, które sygnalizują uczucie głodu i uczucie pełności.

  1. JEDZ ŚNIADANIE.

Jedzenie śniadania jest podstawą w procesie utraty wagi. Jeśli zrezygnujemy ze zjedzenia śniadania – czy to z powodu braku czasu, czy ze względu na to, że rano nie czujemy się głodni, okazuje się w okolicach lunchu, że nic nie zjedliśmy. Co za tym idzie, napełniasz swój żołądek bezsensownymi przegryzkami lub nie jesz nic przez cały dzień a ucztę zaczynasz w porze kolacji. Znasz to prawda? Śniadanie jest podstawą, dostarcza Ci energii do działania ale również ma znaczący wpływ na Twoje zdrowie i samopoczucie przez cały dzień.

  1. WPROWADŹ ZMIANY W PRODUKTACH, KTÓRE SPOŻYWASZ.

Wybieranie żywności, która ma mniejszą zawartość, tłuszczu, cukru i soli jest najłatwiejszym, najprostszym sposobem, aby schudnąć bez diety. Zacznij od zamiany mleka tłustego na półtłuste lub chude, białego pieczywa na pełnoziarniste, rezygnuj ze słodyczy a napoje gazowane i soki wymień na wodę.

  1. ZMNIEJSZ SWÓJ TALERZ.

Oszukaj swój organizm. Jeśli widzimy, że nasz talerz jest pełen, to sprawia, że nasz posiłek wygląda na większy. Dlatego też, zmień talerz na mniejszy, nawet nieduża ilość jedzenia wygląda jak duża porcja na mniejszym talerzu Wynik? Nasz mózg wie, że zjadł porządny, duży posiłek a my jesteśmy zadowoleni z mniejszej ilości jedzenia, które spożyliśmy.

  1. SPACER. 5 MIN. DŁUŻEJ NIŻ ZWYKLE..

Niezależnie od tego, czy wysiądziesz z autobusu przystanek wcześniej czy wejdziesz po schodach zamiast korzystać z windy, istnieje wiele małych rzeczy, które możesz zrobić każdego dnia, które spalają kalorie i pomagają Ci schudnąć szybciej. Poprzez zwiększenie codziennej aktywności fizycznej nie tylko pozbędziesz się zbędnych kilogramów ale również poprawisz swoją kondycję i samopoczucie.


Kategoria Tagi