Kształtuj sylwetkę z Pilatesem

Pilates to doskonała mieszanka wzmacniania i rozciągania przy użyciu własnego ciężaru ciała, sprężyn, piłek oraz innego sprzętu do ćwiczeń.

Dzięki Pilatesowi poprawisz swoją postawę. Pilates pomaga poprawić postawę, poprawiać równowagę i propriocepcję (zmysł orientacji ułożenia części własnego ciała w przestrzeni), a także zmniejsza stres i odciąża kręgosłup.

Podstawowym celem tych zajęć jest wyprostowanie kręgosłupa i osiągnięcie neutralnej pozycji. Głębokie oddychanie w tym samym czasie rozluźni cię jeszcze bardziej i da poczucie świadomości własnego ciała.

Przejścia i pozycje odbywają się powoli w sposób kontrolowany, który utrzymuje niezbędne napięcie, pobudza mięśnie i zwiększa odporność organizmu. W zależności od ogólnej kondycji fizycznej i wysiłku zainwestowanego w zajęcia, można spodziewać się, że spalisz średnio 200 do 300 kalorii w godzinę.

Pilates w domu

Jeśli nie zdążyłeś na zajęcia Pilates w tym tygodniu, poniżej znajdziesz łatwe sekwencje, które możesz wykonać w domu. Zwiększ ilość powtórzeń i czas wykonywanej pozy względem swoich preferencji. Oto nasza propozycja:

Kategoria Tagi