Playlista na plażowy jogging

Badania udowodniają, że bieganie po miękkim piasku zużywa 1,6 razy więcej energii niż bieganie po twardych powierzchniach.

Bieganie po plaży to jedno z tych idyllicznych zajęć, które naprawdę sprawiają, że czujesz się jak w reklamie. Badania udowodniają, że bieganie po miękkim piasku zużywa 1,6 razy więcej energii niż bieganie po twardych powierzchniach. To nie tylko wspaniały początek dnia – jest to też dobry trening.

Ciała biegaczy są szczuplejsze, charakteryzują się większą masą mięśniową, niższymi wskaźnikami masy ciała (indeks masy ciała) i generalnie są bardziej szczęśliwe. Zastanawiałeś się już jak i dlaczego biegacze wydają się być uzależnieni od swojego rytualnego treningu? Prawdopodobnie słyszałeś, że twoi znajomi narzekają, że jeśli nie będą biegać codziennie rano lub wieczorem, czują się spięci i nawet podirytowani.
Jeśli jest to konsekwentna forma aktywności w twoim życiu, korzyści dla twojego organizmu stają się tak cenne, że twoje ciało i twój umysł zauważą niepokojący brak, gdy przestaniesz ćwiczyć nawet przez tydzień.

Bieganie po plaży to jedno z tych idyllicznych zajęć, które naprawdę sprawiają, że czujesz się jak w reklamie.

Wyrusz wraz z pierwszymi promieniami słońca na przygodę po bezbrzeżnym piasku, aby podbić plażę i być może zanurzyć się w oceanie. Co może być bardziej ekscytującego i relaksującego zarazem?

Ale zanim wyjdziesz na brzeg, przygotuj swoją ulubioną playlistę, aby cieszyć się melodiami, które będą cię motywować.

Możemy zaczynać?


Kategoria Tagi