Napisz do nas

Twoja wiadomość jest dla nas ważna.

Dowiedz się więcej

Specjaliści Holmes Place posiadają wiedzę, doświadczenie i umiejętności, które pomogą Twoim mięśniom, ścięgnom, stawom, układowi krążenia a nawet układowi nerwowemu zregenerować się szybciej, jednocześnie redukując uciążliwe efekty potreningowe. Ćwiczenie z bólem nie tylko jest nieprzyjemne, ale także szkodliwe. Zwiększa się ryzyko kolejnych przeciążeń, a Twój trening jest mniej efektywny.

Nasi fizjoterapeuci pomogą Ci:

  • pozbyć się bólu,
  • powrócić do treningów po kontuzji,
  • przyśpieszyć regenerację pomiędzy treningami,
  • zidentyfikować czynniki ryzyka kontuzji i przeciążeń,
  • dobrać odpowiednie bodźce, aby pokierować Cię ku lepszemu zdrowiu,
  • nauczyć się prostych sposobów na lepszą regenerację siły i radzić ze skutkami treningu na co dzień.

Cennik

  • terapia 60' - 200 zł
  • terapia 30' - 110 zł
  • taping - od 30 zł

Promocja

Pierwsza godzinna wizyta w cenie 110 zł zamiast 200 zł.


Zapytaj w recepcji klubu o specjalne pakiety lub aktualne promocje.

fizjo 1 fizjo 2 fizjo 3

Gabinet znajduje się w klubie w Hotelu Hilton. W celu umówienia się na wizytę prosimy o dokonanie rejestracji w recepcji klubu lub poprzez aplikację Booksy.

Adres:
Holmes Place Hilton
ul. Grzybowska 63
00-844 Warszawa
Tel. 22 123 91 31

Godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek 8:00-12:00 oraz 16:00-21:00
sobota 9:30-15:00
niedziela - możliwość umówienia się w indywidualnie dobranym terminie

Ilona Wronka

ilona wronka

Fizjoterapeutka z dyplomem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie i certyfikatami ukończenia licznych kursów
z dziedziny rehabilitacji i sportu. Jest instruktorką fitness i doświadczoną terapeutką tkanek miękkich. Specjalizuje się
w terapii kończyny dolnej i mięśniowo-powięziowych punktów spustowych. Jej pasją jest praca z tancerzami oraz dziećmi. Przez większość swojego życia była związana z tańcem towarzyskim, uwielbia też snowboard, bieganie i flyboard.

Doświadczenie w pracy z tancerzami towarzyskimi i baletowymi.

Specjalności:
• leczenie stawów: biodrowych, kolanowych i skokowych,
• korygowanie postawy ciała,
• kształtowanie prawidłowych wzorców ruchowych,
• terapia bólu menstruacyjnego.

Karol Różycki

Karol Różycki

Absolwent wydziału Rehabilitacji AWF'u Warszawskiego. Magister fizjoterapii specjalizujący się w terapii klatki piersiowej i reedukacji oddechowej. Uczestnik kursów Anatomii Trains I i II, diagnostyki i leczenia układu powięziowego Leona Chaitowa oraz terapii manualnej Mulligan Concept. Posiada również wiedzę i umiejętności w zakresie Kinesiotapingu oraz terapii tkanek miękkich.

Doświadczenie w pracy z zawodnikami crossfit-u.
Fizjoterapeuta Polskiej kadry Paraolimpijskiej.
Opiekuje się muzykami Lutoslawski Youth Orchestra.

Specjalności:
• terapia klatki piersiowej,
• terapia oddychania,
• leczenie dolegliwości kręgosłupa,
• korygowanie postawy ciała.

Aleksander Trzciński

Aleksander Trzciński

Absolwent Wydziału Rehabilitacji Warszawskiego AWFu i wielu szkoleń o tematyce fizjoterapeutycznej. Wielokrotny medalista Mistrzostw Polski i reprezentant kraju w wioślarstwie. Współpracuje z Polskim Związkiem Tenisowym, kadrą Polski juniorów w wioślarstwie, jest osobistym fizjoterapeutą chorwackiej tenisistki WTA - Mirjany Lucic-Baroni. Specjalizuje się w terapii kompleksu barkowego i poprawie jego mobilności. W oparciu o wieloletnie doświadczenie w sporcie wyczynowym może doradzić w sprawach związanych z odnową biologiczną, suplementacją i zwiększaniem efektywności treningu. W swojej pracy wykorzystuje między innymi techniki powięziowe, terapię manualną i ćwiczenia funkcjonalne.

Doświadczenie w pracy z zawodnikami crossfit-u i wyczynowymi sportowcami. Współpracuje z reprezentacją Polski w wioślarstwie i Polskim Związkiem Tenisowym.

Specjalności:
• terapia barków, łokci i nadgarstków,
• leczenie dolegliwości kręgosłupa,
• leczenie oraz prowadzenie kontuzji sportowych i przeciążeniowych.

Piotr Andrysiak

Piotr Andrysiak

Absolwent wydziału rehabilitacji na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończył kursy International Academy of Orthopedic Medicine i Fascial Distortion Model, którego jest certyfikowanym terapeutą. Specjalizuje się w rehabilitacji kręgosłupa, rehabilitacji pourazowej, pooperacyjnej, sportowej i w rehabilitacji dysfunkcji przewlekłych.

Doświadczenie w pracy z zawodnikami crossfit-u i amatorami deskorolki.

Specjalności:
• terapia dolegliwości kręgosłupa,
• leczenie i prowadzenie świeżych kontuzji,
• korygowanie postawy ciała,
• leczenie dolegliwości stawowych.
.
Oliwia Witek

Oliwia Witek

Absolwentka wydziału rehabilitacji na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie. Ukończyła szkolenia Medycyny Ortopedycznej wg Cyriax’a, kinesiotaping, terapii manualnej metodą Ackermann i Fascial Distortion Model.Terapeutka manualna, specjalistka urazów w sporcie oraz treningu funkcjonalnego. Współpracuje z Polską kadrą narodową Footbal-u amerykańskiego. Od 5 lat amatorka biegania.

Doświadczenie w pracy z zawodnikami Footballu Amerykańskiego.
Fizjoterapeutka kadry narodowej.

Specjalności:
• terapia dolegliwości kręgosłupa,
• leczenie i prowadzenie świeżych kontuzji.
• leczenie oraz prowadzenie kontuzji sportowych.

Krzysztof Stefanek - kierownik zespołu fizjoterapeutów

Krzysztof Stefanek

Absolwent dwóch wydziałów Warszawskiego AWF-u (Wychowanie Fizyczne i Rehabilitacja). Fizjoterapeuta i specjalista treningu funkcjonalnego. Certyfikowany ekspert Functional Movement System oraz uczestnik pierwszego w Polsce cyklu Mentorship Athletes Performance (EXOS) phase 1 and 2. Twórca i nauczyciel Advanced Movement Therapy System. Certyfikowany terapeuta Manipulacji Powięziowych wg. Stecco. Praktyk funkcjonalnej reedukacji nerwowo-mięśniowej wg prof. Ledermana. Fascynuje go ruch i kształtowanie zdrowych nawyków.

Doświadczenie w pracy z zawodnikami crossfit-u, wspinaczki skałkowej, piłki siatkowej oraz sportów walki.
Opiekuje się muzykami Lutoslawski Youth Orchestra

Specjalności:
• optymalizacja ruchu,
• terapia oddychania
• drenaż limfatyczny kręgosłupa,
• przywracanie swobody i lekkości ruchu,
• nauczanie autoterapii,
• uśmierzanie bólów głowy i migren.

Fizjoterapeuci

Aktualności

Bezpieczne noworoczne oczyszczanie.Bezpieczne noworoczne oczyszczanie.

Bezpieczne noworoczne oczyszczanie.

Od zapiekanych ciast po grzane wino – pod koniec roku twój organizm ma do czynienia zwykle z kulinarną rozpustą. Istnieje również szansa, że twoje nawyki treningowe pójdą w zapomnienie podczas karnawału.

Czytaj więcej
Jak trenować zanim wybierzesz się na białe szaleństwo.Jak trenować zanim wybierzesz się na białe szaleństwo.

Jak trenować zanim wybierzesz się na białe szaleństwo.

Trasy narciarskie już gotowe, a miłośnicy narciarstwa zapewne już nie mogą się doczekać pierwszego zjazdu.

Czytaj więcej
Wywiad z Hugh GrantemWywiad z Hugh Grantem

Wywiad z Hugh Grantem

Hugh Grant to bez wątpienia jeden z najbardziej czarujących aktorów, który swoim talentem i urokiem podbił nasze serca.

Czytaj więcej
Jak ćwiczyć i się nie nudzić w 2017 roku?Jak ćwiczyć i się nie nudzić w 2017 roku?

Jak ćwiczyć i się nie nudzić w 2017 roku?

Oto noworoczne trendy fitness.

Czytaj więcej
Czy naprawdę musisz schudnąć w 2017 roku?Czy naprawdę musisz schudnąć w 2017 roku?

Czy naprawdę musisz schudnąć w 2017 roku?

Wielkimi krokami nadchodzi ten moment w roku, kiedy wypada zrobić podsumowanie, a potem postanowić co poprawiamy w nowym roku. W końcu Nowy Rok = Nowa Ja. Ale czy na pewno utrata kilogramów musi być Twoim celem w 2017? Mamy kilka innych propozycji.

Czytaj więcej
Czy medytacja może pomóc schudnąć?Czy medytacja może pomóc schudnąć?

Czy medytacja może pomóc schudnąć?

Jeśli chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów, w pierwszej kolejności raczej nie myślisz o swoim umyśle. Zaczynasz od cardio, treningu wytrzymałościowego i rezygnujesz z tłustych potraw.

Czytaj więcej
Najlepsze produkty superfoods w 2017 rokuNajlepsze produkty superfoods w 2017 roku

Najlepsze produkty superfoods w 2017 roku

Superfoods to prosty i skuteczny sposób, aby zwiększyć spożycie składników odżywczych i cieszyć się zdrowym stylem życia.

Czytaj więcej
Cele fitness’owe vs. cele życiowe, czyli jak znaleźć równowagę?Cele fitness’owe vs. cele życiowe, czyli jak znaleźć równowagę?

Cele fitness’owe vs. cele życiowe, czyli jak znaleźć równowagę?

Utrzymanie nawyków sportowych i zdrowego odżywiania nie zawsze jest proste. Kiedy zaczniesz prowadzić zdrowy tryb życia, z pewnością będziesz się trzymać planu posiłków, pić dużo wody, ćwiczyć regularnie i spać co najmniej osiem godzin dziennie.

Czytaj więcej
zobacz więcej

Ulubione produkty z e-sklepu