Wypróbuj trening grupowy

Skorzystaj z wybranych zajęć grupowych podczas jednodniowego zaproszenia do klubu Holmes Place.

Dowiedz się więcej

Zainspiruj się

Nasz film z zajęć Xpress

  • AQUA FIT*

    AQUA FIT*

    Trening w wodzie, podczas którego głównie wykorzystywany jest opór wody. Ćwiczenia idealnie kształtują i rzeźbią sylwetkę, a dzięki wyporności wody kręgosłup oraz stawy nie są obciążane.

  • CYCLING *

    CYCLING *

    30 minutowy trening z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Doskonały dla osób początkujących jak również dla tych , który chcą zrobić szybki trening cardio

  • Aqua Training

    Aqua Training

    Zajęcia w wodzie prowadzone przez instruktora - ratownika. Wzmocnisz i uelastycznisz mięśnie całego ciała. Jednocześnie bez nadmiernego obciążania stawów, kręgosłupa, ścięgien wyszczuplisz swoją sylwetkę.

  • CYCLING **

    CYCLING **

    Trening z wykorzystaniem rowerów, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, redukują tkankę tłuszczową i motywują!

  • INTERVAL TRAINING**

    INTERVAL TRAINING**

    Intensywne zajęcia interwałowe podczas których spalisz zbędną tkankę tłuszczową.

  • Aqua Fun for Kids

    Aqua Fun for Kids

    Gry i zabawy w wodzie dla najmłodszych (dzieci od 3 roku życia) pod okiem wykwalifikowanej kadry instruktorskiej. Zajęcia w wodzie to najzdrowsza forma aktywności fizycznej, która doskonale wpływa na rozwój dziecka.

  • STEP**

    -to trening o średniej intensywności, którego efektem jest przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej w organizmie. Dzięki użyciu stepu podnoszona jest intensywność zajęć oraz dodatkowo aktywizowane są mięśnie ud i pośladków. Podczas tego treningu gr

  • AIRFIT***

    AIRFIT***

    Proste skakanie na trampolinie może dać Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także spalić mnóstwo kalorii (około 800 kcal/godzina).

  • BODYCOMBAT virtual

    BODYCOMBAT virtual

    Intensywny trening cardio inspirowany sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai oraz tai chi. W rytm inspirującej muzyki możesz wyzwolić swoją siłę, energię oraz spalić mnóstwo kalorii.

  • CYCLING ***

    CYCLING ***

    Trening z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych, prowadzony przy muzyce.Doskonały trening z wykorzystaniem pomiaru mocy na konsoli IC7.

  • AIRFIT 35***

    35 minut cardio-Proste skakanie na trampolinie może dać Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także spalić mnóstwo kalorii.

  • Swimming

    Swimming

    Nauka pływania od podstaw.

  • BODYPUMP**

    BODYPUMP**

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • CORE AND MORE*

    CORE AND MORE*

    Intensywny trening mięśni brzucha połączony ze stretchingiem całego ciała. Trening wzmacnia i kształtuje mięśnie brzucha, a stretching pozwala uelastycznić i zrelaksować mięśnie.

  • TBC*

    TBC*

    Rzeźbi mięśnie całego ciała. Zajęcia pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Łączą trening aerobowy z wzmacniającym.

  • MIB*

    MIB*

    Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie wzmocnić, ujędrnić nogi i pośladki. Ten 30 minutowy trening, pełen pozytywnej energii, przy brazylijskich rytmach wprawi Cię w świetny nastrój.

  • ABS Xpress

    ABS Xpress

    W 15 min wzmocnisz mięśnie brzucha, wysmuklisz talię oraz ustabilizujesz sylwetkę.

  • CORE Xpress

    CORE Xpress

    W 15min wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie głębokie brzucha i grzbietu, ustabilizujesz sylwetkę, zapobiegniesz kontuzjom i bólom pleców.

    play

  • GRAVITY Xpress

    GRAVITY Xpress

    W 15min wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie nóg, pozbędziesz sie zbędnej tkanki tłuszczowej, przygotujesz się do uprawiania sportów outdoorowych, zapobiegniesz kontuzjom.

  • BODYBALL*

    Zajęcia wzmacniające mięśnie głębokie (core), mięśnie brzucha, poprawiające balans i równowagę.

  • HEALTHY BACK*

    HEALTHY BACK*

    Specjalistyczne zajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym w zakresie bólu pleców i i korekcji wad postawy, skierowane do wszystkich bez względu na wiek i poziom sprawności.

  • BODYPUMP virtual

    BODYPUMP virtual

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • CXWORX virtual

    CXWORX virtual

    30 minutowy dynamiczny trening mięśni brzucha, pośladków i pleców. Zajęcia poprawiają siłę funkcjonalną i równowagę, tym samym zmniejszają ryzyko kontuzji.

  • FLOAT FIT

    30 minutowy HIIT trening zawierający ćwiczenia takie jak burpees, wypady, przysiady, brzuszki, plank ...To wszystko na wodzie! Ćwiczenia izometryczne, plyometryczne i stretching + doskonała zabawa! jEDYNY TAKI TRENING W POLSCE.

  • CROSS***

    CROSS***

    Forma treningu funkcjonalnego nastawionego na zmaksymalizowanie poprawy sprawności, kondycji, gibkości, siły i wytrzymałości. To doskonały trening ogólnorozwojowy.

  • Beach Body Express

    Beach Body Express

    W 15 minut wzmocnisz i ukształtujesz swoje ciało, poprawisz kondycję, przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej, a także przyspieszysz metabolizm.

  • SUPER GLUTE Xpress

    SUPER GLUTE Xpress

    W 15 minut ukształtujesz i ujędrnisz mięśnie pośladków i zmniejszysz bóle kręgosłupa.

    play

  • Stretch Xpress

    Stretch Xpress

    W 15 minut uelastycznisz i wysmuklisz ciało, zwiększysz ruchomość w stawach, zapobiegniesz kontuzjom, obniżysz poziom stresu.

  • Tabata Xpress

    Tabata Xpress

    Krótki i bardzo intensywny trening z grupy treningów tzw. metabolicznych. Trwa zaledwie kilkanaście minut i pozwala spalić mnóstwo kalorii. Warunkiem jest zachowanie bardzo wysokiej intensywności ćwiczenia i odpowiedniej koncentracji podczas treningu

  • SPARTANS ***

    Lubisz wyzwania? Zależy Ci na doskonałej formie? Spartans to zajęcia dla Ciebie. Trening funkcjonalny,oparty na interwale i treningu obwodowym. Doskonały, ogólnorozwojowy program o wysokiej intensywności dla każdego kto liczy na szybkie efekty.

  • TBC deep work*

    Trening poprawiający kondycję, wzmacniający, sięgający do najgłębszych warstw mięśni, dzięki czemu buduje w ciele mocny fundament. Dużo stabilizacji, koncentracji oraz mobilizacji mięśni także tych, o których zazwyczaj nie myślimy.

  • PILATES **

    PILATES **

    Ćwiczenia wzmacniające głębokie mięśnie brzucha i grzbietu. Trening ten ma na celu ustabilizowanie i poprawę prawidłowej postawy ciała oraz wzmocnienie mięśni głębokich.

  • YOGA FLOW**

    YOGA FLOW**

    Autorski program Basi Łukaszczyk stworzony w oparciu o długoletnie doświadczenie praktyki różnych rodzajów jogi.Dynamiczne zajęcia z naciskiem na połączenie ruchu z oddechem,praktyką uważności i skupieniem na sobie. Wzmacniaja i rościągają ciało ,

  • PILATES AND STRETCH*

    PILATES AND STRETCH*

    Połączenie elementów ćwiczeń pilates i stretching. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • STRETCHING*

    STRETCHING*

    Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe, aby uzyskać ich naturalną długość. Uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, działają relaksująco i odprężająco.

  • BODYBALANCE**

    BODYBALANCE**

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • FIT BALL*

    FIT BALL*

    To równowaga, kontrola, mobilność i elastyczność, aby obudzić w sobie świadomość ciała. Pozytywne wibracje na bajecznie kolorowej piłce.

  • YOGA ASHTANGA**

    YOGA ASHTANGA**

    Najbardziej dynamiczna forma hatha jogi. Wszechstronny i dynamiczny trening nie tylko sprzyja modelowaniu sylwetki, ale także rozwojowi psychicznemu i duchowemu.

  • YOGA IYENGARA***

    Najstarsza forma jogi.Ta metoda wyróżnia się niespotykaną precyzją nauczania postaw ciała (asan) dlatego umożliwia poszukiwania na bardzo głębokich pokładach świadomości.

  • BODYBALANCE virtual

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • Seans Saunowy

    Seans saunowy - ceremonia naparzania połączona z inhalacjami przy dźwiękach muzyki. Saunamistrz realizuje swoje autorskie choreografie. http://holmesplace.pl/pl/aufguss-saunowanie-od-zupelnie-innej-strony-a5729.html

  • BOXING***

    BOXING***

    Wszechstronny trening uczący podstawowych technik bokserskich.. Dzięki niemu poprawisz swoją sprawność, kondycję, koordynację, a przy okazji zrzucisz parę zbędnych kilogramów. To czego potrzebujesz by zacząć to moc energii !

  • BODYCOMBAT***

    BODYCOMBAT***

    Intensywny trening cardio inspirowany sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai oraz tai chi. W rytm inspirującej muzyki możesz wyzwolić swoją siłę i energię oraz spalić mnóstwo kalorii.

  • Kickboxing

    Trening z elementami kickboxingu. Serie ciosów i kopnięć pomogą Ci w poprawie kondycji , koordynacji i siły.

  • ZUMBA*

    ZUMBA*

    Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja wielu stylów tańca.

  • SH'BAM virtual

    SH'BAM virtual

    Proste, ale pełne ekspresji zajęcia taneczne, dzięki którym staniesz się gwiazdą parkietu.

  • AntiGravity® Fitness to niezwykłe ćwiczenia, które łączą w sobie elementy fitnessu, jogi i stretchingu. Wykonywane są na specjalnych podwieszanych hamakach - Harrison AntiGravity® Hammock, które redukują wpływ grawitacji na nasze ciało, czyniąc je jeszcze bardziej spektakularnymi i wyjątkowymi. AntiGravity to doskonały trening dla każdego. Uelastycznia, wzmacnia, rozciąga i dotlenia mięśnie, zwiększa mobilność w stawach, pozwala na dekompresje kręgosłupa i uwolnienie hormonów szczęścia. AntiGravityFitness ® to lekkość, pewność siebie, doskonała zabawa i dawka zdrowia dla ciała i umysłu. Fly high!

    Relacja z zajęć - CZYTAJ

  • AntiGravity® Fitness

    AntiGravity® Fitness

    Ćwiczenia, które łączą w sobie elementy fitnessu, jogi i stretchingu. Wykonywane są na specjalnych hamakach, które redukują wpływ grawitacji na nasze ciało. AntiGravity to wyjątkowe przeżycie. Obowiązuje strój z długim rękawem.

  • Walentynki- Cycling Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • Walentynki- Airfit Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • Aktualności

    Aqua Babies OPEN WEEKENDAqua Babies OPEN WEEKEND

    Aqua Babies OPEN WEEKEND

    Zajęcia w wodzie dla niemowląt, to nie tylko dobry pomysł na wspólne spędzenie czasu, ale rownież nauka przez zabawę i interakcję z rówieśnikami.

    Czytaj więcej
    Wywiad specjalny: Ryan GoslingWywiad specjalny: Ryan Gosling

    Wywiad specjalny: Ryan Gosling

    Czuję się bardzo szczęśliwy, że nie otrzymałem rzeczy, które w danym momencie chciałam dostać.

    Czytaj więcej
    Co oznaczają zawroty głowy podczas ćwiczeń – tłumaczy doktor Thordis BergerCo oznaczają zawroty głowy podczas ćwiczeń – tłumaczy doktor Thordis Berger

    Co oznaczają zawroty głowy podczas ćwiczeń – tłumaczy doktor Thordis Berger

    Zawroty głowy podczas ćwiczeń to nie są normalne objawy, ale w większości przypadków nie jest to związane z jakimś poważny problemem.

    Czytaj więcej
    Czy warto trenować rano - propozycja treningu.Czy warto trenować rano - propozycja treningu.

    Czy warto trenować rano - propozycja treningu.

    Istnieje wiele korzyści z ćwiczenia we wczesnych godzinach porannych.

    Czytaj więcej
    Strefa bez cukru: Co się dzieje, gdy odstawisz słodkości na miesiąc?Strefa bez cukru: Co się dzieje, gdy odstawisz słodkości na miesiąc?

    Strefa bez cukru: Co się dzieje, gdy odstawisz słodkości na miesiąc?

    Zacznij żyć bez cukru! Myślisz, że możesz wytrwać miesiąc na diecie bez cukru?

    Czytaj więcej
    Co zabrać ze sobą do sauny?Co zabrać ze sobą do sauny?

    Co zabrać ze sobą do sauny?

    Wizyta w saunie to nie tylko sam wypoczynek i relaks, to również pewien ekwipunek który trzeba ze sobą zabrać, nazywany często zestawem saunowicza.

    Czytaj więcej
    Każdy dzień to Dzień Kobiet w Holmes PlaceKażdy dzień to Dzień Kobiet w Holmes Place

    Każdy dzień to Dzień Kobiet w Holmes Place

    Czytaj więcej
    Prowadzenie zdrowego trybu życia w krajach europejskich – raport opracowany przez doktora Thordisa Bergera.Prowadzenie zdrowego trybu życia w krajach europejskich – raport opracowany przez doktora Thordisa Bergera.

    Prowadzenie zdrowego trybu życia w krajach europejskich – raport opracowany przez doktora Thordisa Bergera.

    Nowy Europejski Sondaż Społeczny (ESS), opublikowany w październiku 2016 roku porównuje zdrowie obywateli 21 krajów europejskich.

    Czytaj więcej
    zobacz więcej

    Ulubione produkty z e-sklepu