Wypróbuj trening grupowy

Skorzystaj z wybranych zajęć grupowych podczas jednodniowego zaproszenia do klubu Holmes Place.

Dowiedz się więcej

Zainspiruj się

Nasz film z zajęć Xpress

  • AQUA FIT*

    AQUA FIT*

    Trening w wodzie, podczas którego głównie wykorzystywany jest opór wody. Ćwiczenia idealnie kształtują i rzeźbią sylwetkę, a dzięki wyporności wody kręgosłup oraz stawy nie są obciążane.

  • CYCLING *

    CYCLING *

    30 minutowy trening z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Doskonały dla osób początkujących jak również dla tych , który chcą zrobić szybki trening cardio

  • Aqua Training

    Aqua Training

    Zajęcia w wodzie prowadzone przez instruktora - ratownika. Wzmocnisz i uelastycznisz mięśnie całego ciała. Jednocześnie bez nadmiernego obciążania stawów, kręgosłupa, ścięgien wyszczuplisz swoją sylwetkę.

  • CYCLING **

    CYCLING **

    Trening z wykorzystaniem rowerów, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, redukują tkankę tłuszczową i motywują!

  • INTERVAL TRAINING**

    INTERVAL TRAINING**

    Intensywne zajęcia interwałowe podczas których spalisz zbędną tkankę tłuszczową.

  • Aqua Fun for Kids

    Aqua Fun for Kids

    Gry i zabawy w wodzie dla najmłodszych (dzieci od 3 roku życia) pod okiem wykwalifikowanej kadry instruktorskiej. Zajęcia w wodzie to najzdrowsza forma aktywności fizycznej, która doskonale wpływa na rozwój dziecka.

  • STEP**

    -to trening o średniej intensywności, którego efektem jest przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej w organizmie. Dzięki użyciu stepu podnoszona jest intensywność zajęć oraz dodatkowo aktywizowane są mięśnie ud i pośladków. Podczas tego treningu gr

  • AIRFIT***

    AIRFIT***

    Proste skakanie na trampolinie może dać Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także spalić mnóstwo kalorii (około 800 kcal/godzina).

  • BODYCOMBAT virtual

    BODYCOMBAT virtual

    Intensywny trening cardio inspirowany sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai oraz tai chi. W rytm inspirującej muzyki możesz wyzwolić swoją siłę, energię oraz spalić mnóstwo kalorii.

  • CYCLING ***

    CYCLING ***

    Trening z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych, prowadzony przy muzyce.Doskonały trening z wykorzystaniem pomiaru mocy na konsoli IC7.

  • AIRFIT 35***

    35 minut cardio-Proste skakanie na trampolinie może dać Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także spalić mnóstwo kalorii.

  • Swimming

    Swimming

    Nauka pływania od podstaw.

  • BODYPUMP**

    BODYPUMP**

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • CORE AND MORE*

    CORE AND MORE*

    Intensywny trening mięśni brzucha połączony ze stretchingiem całego ciała. Trening wzmacnia i kształtuje mięśnie brzucha, a stretching pozwala uelastycznić i zrelaksować mięśnie.

  • TBC*

    TBC*

    Rzeźbi mięśnie całego ciała. Zajęcia pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Łączą trening aerobowy z wzmacniającym.

  • MIB*

    MIB*

    Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie wzmocnić, ujędrnić nogi i pośladki. Ten 30 minutowy trening, pełen pozytywnej energii, przy brazylijskich rytmach wprawi Cię w świetny nastrój.W treningu wykorzystywane są obciążenia na nogi.

  • ABS Xpress

    ABS Xpress

    W 15 min wzmocnisz mięśnie brzucha, wysmuklisz talię oraz ustabilizujesz sylwetkę.

  • CORE Xpress

    CORE Xpress

    W 15min wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie głębokie brzucha i grzbietu, ustabilizujesz sylwetkę, zapobiegniesz kontuzjom i bólom pleców.

    play

  • GRAVITY Xpress

    GRAVITY Xpress

    W 15min wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie nóg, pozbędziesz sie zbędnej tkanki tłuszczowej, przygotujesz się do uprawiania sportów outdoorowych, zapobiegniesz kontuzjom.

  • BODYBALL*

    Zajęcia wzmacniające mięśnie głębokie (core), mięśnie brzucha, poprawiające balans i równowagę.

  • HEALTHY BACK*

    HEALTHY BACK*

    Specjalistyczne zajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym w zakresie bólu pleców i i korekcji wad postawy, skierowane do wszystkich bez względu na wiek i poziom sprawności.

  • BODYPUMP virtual

    BODYPUMP virtual

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • CXWORX virtual

    CXWORX virtual

    30 minutowy dynamiczny trening mięśni brzucha, pośladków i pleców. Zajęcia poprawiają siłę funkcjonalną i równowagę, tym samym zmniejszają ryzyko kontuzji.

  • FLOAT FIT

    30 minutowy HIIT trening zawierający ćwiczenia takie jak burpees, wypady, przysiady, brzuszki, plank ...To wszystko na wodzie! Ćwiczenia izometryczne, plyometryczne i stretching + doskonała zabawa! jEDYNY TAKI TRENING W POLSCE.

  • STRENGHT AND CONDITIONING

    Strenght&Condition to zajęcia w formie obwodowej. Ćwiczenia mają charakter ogólnorozwojowy - podnoszące sprawność oraz wydolność. Zajęcia o wysokiej intensywności.

  • BARRE WOURKOUT

    BARRE WOURKOUT

    pilates+yoga+dance=balans. Zajęcia inspirowane treningiem baletowym, pełne energii i gracji. To kombinacja ćwiczeń wzmacniających, rozciągających, ale również cardio- efekt to pięknie wyrzeźbione ciało, elastyczność i kobiecość.

  • CORE WORX

    Wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie głębokie brzucha i grzbietu, ustabilizujesz sylwetkę, zapobiegniesz kontuzjom i bólom pleców. Chcesz mieć mocny i płaski brzuch? Te zajęcia są dla Ciebie idealne.

  • CROSS***

    CROSS***

    Forma treningu funkcjonalnego nastawionego na zmaksymalizowanie poprawy sprawności, kondycji, gibkości, siły i wytrzymałości. To doskonały trening ogólnorozwojowy.

  • Beach Body Express

    Beach Body Express

    W 15 minut wzmocnisz i ukształtujesz swoje ciało, poprawisz kondycję, przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej, a także przyspieszysz metabolizm.

  • SUPER GLUTE Xpress

    SUPER GLUTE Xpress

    W 15 minut ukształtujesz i ujędrnisz mięśnie pośladków i zmniejszysz bóle kręgosłupa.

    play

  • Stretch Xpress

    Stretch Xpress

    W 15 minut uelastycznisz i wysmuklisz ciało, zwiększysz ruchomość w stawach, zapobiegniesz kontuzjom, obniżysz poziom stresu.

  • FLOAT FIT YOGA

    Ćwiczenia wykonywane są na specjalnych deskach, na basenie. Klasyczne pozycje Yogi stają się jeszcze trudniejsze do wykonania.

  • Tabata Xpress

    Tabata Xpress

    Krótki i bardzo intensywny trening z grupy treningów tzw. metabolicznych. Trwa zaledwie kilkanaście minut i pozwala spalić mnóstwo kalorii. Warunkiem jest zachowanie bardzo wysokiej intensywności ćwiczenia i odpowiedniej koncentracji podczas treningu

  • SPARTANS ***

    Lubisz wyzwania? Zależy Ci na doskonałej formie? Spartans to zajęcia dla Ciebie. Trening funkcjonalny,oparty na interwale i treningu obwodowym. Doskonały, ogólnorozwojowy program o wysokiej intensywności dla każdego kto liczy na szybkie efekty.

  • TBC deep work*

    Trening poprawiający kondycję, wzmacniający, sięgający do najgłębszych warstw mięśni, dzięki czemu buduje w ciele mocny fundament. Dużo stabilizacji, koncentracji oraz mobilizacji mięśni także tych, o których zazwyczaj nie myślimy.

  • PILATES **

    PILATES **

    Ćwiczenia wzmacniające głębokie mięśnie brzucha i grzbietu. Trening ten ma na celu ustabilizowanie i poprawę prawidłowej postawy ciała oraz wzmocnienie mięśni głębokich.

  • YOGA FLOW**

    YOGA FLOW**

    Autorski program Basi Łukaszczyk stworzony w oparciu o długoletnie doświadczenie praktyki różnych rodzajów jogi.Dynamiczne zajęcia z naciskiem na połączenie ruchu z oddechem,praktyką uważności i skupieniem na sobie. Wzmacniaja i rościągają ciało ,

  • PILATES AND STRETCH*

    PILATES AND STRETCH*

    Połączenie elementów ćwiczeń pilates i stretching. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • STRETCHING*

    STRETCHING*

    Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe, aby uzyskać ich naturalną długość. Uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, działają relaksująco i odprężająco.

  • BODYBALANCE**

    BODYBALANCE**

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • FIT BALL*

    FIT BALL*

    To równowaga, kontrola, mobilność i elastyczność, aby obudzić w sobie świadomość ciała. Pozytywne wibracje na bajecznie kolorowej piłce.

  • YOGA ASHTANGA**

    YOGA ASHTANGA**

    Najbardziej dynamiczna forma hatha jogi. Wszechstronny i dynamiczny trening nie tylko sprzyja modelowaniu sylwetki, ale także rozwojowi psychicznemu i duchowemu.

  • YOGA IYENGARA***

    Najstarsza forma jogi.Ta metoda wyróżnia się niespotykaną precyzją nauczania postaw ciała (asan) dlatego umożliwia poszukiwania na bardzo głębokich pokładach świadomości.

  • BODYBALANCE virtual

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • DEEP STRETCH

    Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe, aby uzyskać ich naturalną długość. Uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, działają relaksująco i odprężająco.

  • HAPPY HEART YOGA

    HAPPY HEART YOGA

    Zajęcia oparte na rożnych stylach jogi celem których jest budowanie pewności siebie i pozytywnego nastawienia. Podczas zajęć skupiamy się na pozycjach jogi które otwierają i klatkę piersiową, wzmacniają ramiona i barki, uelastyczniają kręgosłup, przy

  • YOGA DLA KRĘGOSŁUPA

    YOGA DLA KRĘGOSŁUPA

    Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, wzmacniające i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Zajmujemy się także nauką oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała. Zdrowy Kręgosłup to poprawa sylwetki, poprawa samopoczuc

  • Seans Saunowy

    Seans saunowy - ceremonia naparzania połączona z inhalacjami przy dźwiękach muzyki. Saunamistrz realizuje swoje autorskie choreografie. http://holmesplace.pl/pl/aufguss-saunowanie-od-zupelnie-innej-strony-a5729.html

  • BOXING***

    BOXING***

    Wszechstronny trening uczący podstawowych technik bokserskich.. Dzięki niemu poprawisz swoją sprawność, kondycję, koordynację, a przy okazji zrzucisz parę zbędnych kilogramów. To czego potrzebujesz by zacząć to moc energii !

  • BODYCOMBAT***

    BODYCOMBAT***

    Intensywny trening cardio inspirowany sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai oraz tai chi. W rytm inspirującej muzyki możesz wyzwolić swoją siłę i energię oraz spalić mnóstwo kalorii.

  • Kickboxing

    Trening z elementami kickboxingu. Serie ciosów i kopnięć pomogą Ci w poprawie kondycji , koordynacji i siły.

  • ZUMBA*

    ZUMBA*

    Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja wielu stylów tańca.

  • SH'BAM virtual

    SH'BAM virtual

    Proste, ale pełne ekspresji zajęcia taneczne, dzięki którym staniesz się gwiazdą parkietu.

  • BURLESKA DANCE

    Burleska to zajęcia taneczne. Uczy kobiecości, pobudza zmysły, bawi i zaskakuje. Łączy różne style taneczne, jednak przede wszystkim liczy się performance. Jest to idealne rozwiązanie dla Pań, które szukają odskoczni od codziennych obowiązków

  • dance express

    30 minut podczas których w taneczny sposób pobudzisz swoje ciało.

  • AntiGravity® Fitness to niezwykłe ćwiczenia, które łączą w sobie elementy fitnessu, jogi i stretchingu. Wykonywane są na specjalnych podwieszanych hamakach - Harrison AntiGravity® Hammock, które redukują wpływ grawitacji na nasze ciało, czyniąc je jeszcze bardziej spektakularnymi i wyjątkowymi. AntiGravity to doskonały trening dla każdego. Uelastycznia, wzmacnia, rozciąga i dotlenia mięśnie, zwiększa mobilność w stawach, pozwala na dekompresje kręgosłupa i uwolnienie hormonów szczęścia. AntiGravityFitness ® to lekkość, pewność siebie, doskonała zabawa i dawka zdrowia dla ciała i umysłu. Fly high!

    Relacja z zajęć - CZYTAJ

  • AntiGravity® Fitness

    AntiGravity® Fitness

    Ćwiczenia, które łączą w sobie elementy fitnessu, jogi i stretchingu. Wykonywane są na specjalnych hamakach, które redukują wpływ grawitacji na nasze ciało. AntiGravity to wyjątkowe przeżycie. Obowiązuje strój z długim rękawem.

  • Walentynki- Cycling Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • Walentynki- Airfit Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • Aktualności

    3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie

    3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie

    Naukowcy udowadniają, że pocenie się w saunie jest dobroczynne dla naszego organizmu przez cały rok.

    Czytaj więcej
    Kształtuj sylwetkę z PilatesemKształtuj sylwetkę z Pilatesem

    Kształtuj sylwetkę z Pilatesem

    Pilates to doskonała mieszanka wzmacniania i rozciągania przy użyciu własnego ciężaru ciała, sprężyn, piłek oraz innego sprzętu do ćwiczeń.

    Czytaj więcej
    Proud to be a woman vol. 1Proud to be a woman vol. 1

    Proud to be a woman vol. 1

    Zrób coś dobrego dla swojej figury, skóry i włosów i dla ducha. Najlepiej spotkaj się z nami.

    Czytaj więcej
    Wywiad specjalny z Nicole KidmanWywiad specjalny z Nicole Kidman

    Wywiad specjalny z Nicole Kidman

    Nicole Kidman opowiada o Big Little Lies. 3 kobiety, 3 historie życia, które dowodzą, że: "Idealne życie nie istnieje. A ludzie po prostu próbują przetrwać".

    Czytaj więcej
    Jak być lepszym biegaczem?Jak być lepszym biegaczem?

    Jak być lepszym biegaczem?

    Chcesz być lepszym biegaczem? Wypróbuj 6 wskazówek, które sprawią, że wzmocnisz się i unikniesz kontuzji podczas treningu.

    Czytaj więcej
    Otwarte treningi Hatha JogaOtwarte treningi Hatha Joga

    Otwarte treningi Hatha Joga

    Relaksuje, poprawia kondycję, wzmacnia zdrowie. 17 czerwca startuje letni cykl zajęć hatha jogi w centrum miasta, na patio OVO Wrocław.

    Czytaj więcej
    Międzynarodowy Dzień JogiMiędzynarodowy Dzień Jogi

    Międzynarodowy Dzień Jogi

    21 czerwca Międzynarodowym Dniem Jogi

    Czytaj więcej
     Rzuć palenie już dzisiaj - przewodnik dla palaczy Rzuć palenie już dzisiaj - przewodnik dla palaczy

    Rzuć palenie już dzisiaj - przewodnik dla palaczy

    Trudno jest podjąć wyzwanie zawalczenia o wolność od dymu papierosowego, potwierdzi to każdy, komu się udało i podkreśli, że było warto.

    Czytaj więcej
    zobacz więcej

    Ulubione produkty z e-sklepu