Trendy Fitness 2016

Sprawdź trendy fitness 2016

Amerykański Instytutu Medycyny Sportowej (American College of Sports Medicine – ACSM) co roku publikuje raport badań najnowszych trendów fitness Jego misją jest promowanie i rozpowszechnianie rzetelnych, bezstronnych i wiarygodnych informacji na temat zdrowia i kondycji. Raport sporządzony przez ACSM pokazuje, co będzie dominowało na rynku sportowo-fitnessowym. I tak w 2016 roku badaniami objęto wszystkie kontynenty a wzięli w nim udział profesjonaliści z krajów takich jak: Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Japonia, Indie, Włochy, Rosja, Singapur, Tajwan, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone.

Trendy, które będą dominować w 2016 to:

Poręczne technologie, takie jak zegarki, monitory pracy serca, ale również zaawansowany pomiar mocy, dzięki systemowi WattRate® oraz licznik wbudowany z generatorem prądu w rowerze stacjonarnym IC7, który umożliwia zobrazowanie indywidualnej strefy treningowej przy pomocy 5 kolorów widocznych dla ćwiczącego i instruktora - rowerach stacjonarnych, które posiada Holmes Place IC7.

Trening z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała, czyli prosty i efektywny sposób na poprawienie równowagi, elastyczności oraz siły bez maszyn i dodatkowego sprzętu.

Trening interwałowy o wysokiej intensywności, krótki czas treningu, około 30/45 minut to czynnik decydujący o popularności.
Krótki czas trwania treningu, maksymalnie 45minut, zdobył już swoich fanów na całym świecie, teraz pomału wkracza do Polski. Jest to zdecydowanie atut tego typu zajęć, zwłaszcza dla osób zapracowanych lub zajętych swoimi rodzinami. Intensywny trening 30-45 minutowy, jest w zupełności wystarczający, żeby zadbać o sylwetkę oraz poprawić sprawność fizyczną. Dodatkową jego zaletą jest to, że każdy uczestnik, może dostosować intensywność treningu do swoich możliwości, wytrenowania oraz kondycji. To, co chcemy osiągnąć, to zwiększenie intensywności oraz efektywności – z nastawieniem na technikę oraz dopasowaniem typu zajęć do swoich możliwości.

Klub Holmes Place już od jakiegoś czasu, proponuje w swoim grafiku zajęcia 30/45 minutowe takie jak:

SPARTANS - trening funkcjonalny, oparty na interwale i treningu obwodowym. Doskonały, ogólnorozwojowy program o wysokiej intensywności, dla każdego kto liczy na szybkie efekty. Czas trwania 45minut.


MIB – zajęcia dla wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie wzmocnić, ujędrnić nogi i pośladki. Ten 30minutowy trening, pełen pozytywnej energii, przy brazylijskich rytmach wprawi Cię w świetny nastrój.


AIRFIT- to proste skakanie na trampolinie, które daje Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. W trakcie trwania 45minutowych zajęć możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także spalić mnóstwo kalorii.


CYCLING – jest to trening z wykorzystaniem rowerów stacjonarnych, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, redukują tkankę tłuszczową oraz motywują. W naszym klubie proponujemy zajęcia 30 oraz 45minutowe.


X-CELERATE – 45minutowy trening cardio, spalający tkankę tłuszczową i podnoszący wydolność. Zajęcia, podczas których wzmocnisz ciało, poprawisz wydolność i ukształtujesz smukłą atletyczną sylwetkę, a to wszystko przy skocznej muzyce i prostych układach, takich jak biegi, skoki czy przeskoki.


Sprawdź nasz grafik zajęć i spróbuj czegoś nowego!

Kategoria Tagi