Trening na zewnątrz

Korzystając jeszcze z resztek ciepła i ostatków słońca wybierzmy się na trening w plener, aby naładować baterie. To też okazja na urozmaicenie codziennej rutyny, możliwość przewietrzenia głowy.

Skorzystaj z naszych pomysłów, jeśli pogoda na to pozwoli. Trzymaj się wskazówek, ale pamiętaj, że najważniejsza jest dobra zabawa!

  • udaj się do parku
  • absorbuj witaminę D w swojej najlepszej postaci, prosto ze słońca
  • nawadniaj organizm podczas ćwiczeń
  • użyj wyobraźni, zastanów się jak wykorzystać do ćwiczeń obiekty w polu twojego widzenia
  • pamiętaj, żeby przynajmniej przez 15 sekund lekko porozciągać grupę mięśni, nad którą chcesz pracować

Oto kilka propozycji ćwiczeń, które możesz wykonać niemal wszędzie:

Unoszenie tułowia, czyli "brzuszki"

crunch 1 crunch 2

Pompka w podporze tyłem

pompka tyłem 1

Skakanka

skakanka

Podciąganie kolan

podciąganie 1 podciąganie 2

Pompki

pompka

Bieganie

bieganie

Przysiady

przysiad

Rozciąganie

rozciąganie

Kategoria Tagi