Twój przewodnik treningowy podczas ciąży.

Gdy kobieta dowiaduje się, że jest w ciąży, wchodzi w zupełnie nowy świat szczęścia, ale pojawiają się także wątpliwości, pytania i niepokoje.

Przyszłe mamy często pytają, czy będą w stanie utrzymać normalną rutynę treningową. Kobiety, które nigdy wcześniej nie ćwiczyły zaczynają się zastanawiać, czy powinny zacząć coś robić, aby zachować zdrowie i formę w tym szczególnym czasie.

Ćwiczenia w ciąży są bezpieczne i mają wiele korzyści zarówno dla matki jak i dla dziecka. Jeśli kobieta jest aktywna fizycznie przed zajściem w ciążę, powinna być w stanie kontynuować ćwiczenia tak jak przed ciążą (z niewielkimi zmianami w razie potrzeby), o ile ma zgodę lekarza.

Ćwiczenia mogą pomóc kobiecie podczas porodu i skrócić czas powrotu do formy po urodzeniu dziecka. Trening może zmniejszyć ryzyko cukrzycy u ciężarnej, wyeliminować ból pleców i zaparcia. Jest to świetny sposób na poprawę postawy, kontrolowanie przyrostu masy ciała oraz zmniejszenie bólu pleców i ogólnego zmęczenia.

Mimo wielu korzyści wynikających z treningu, należy pamiętać o ważnych zastrzeżeniach. Pobierz specjalny przewodnik, który przygotowaliśmy i przygotuj się do tego szczególnego momentu z troską o bezpieczeństwo i zdrowie Twoje i dziecka.

POBIERZ PRZEWODNIK TUTAJ



Wizyta w klubie

Umów się na wizytę w klubie. Dotyczy osób, które nie odwiedziły klubu w ciągu ostatnich 3 miesięcy.

Kategoria Tagi