Zajęcia miesiąca: Aqua Fit

Ćwiczenie w wodzie to mądry wybór dla większości ludzi z różnymi celami treningowymi.

Jeśli dopiero zaczynasz wprowadzać aktywność fizyczną do swojego stylu życia, może to być bezstresowe rozwiązanie, a jeśli już trenujesz regularnie, uzupełnisz swój trening, aby zwiększyć wytrzymałość, odporność i oczywiście dobrze się bawić.

Trening w wodzie ma moc terapeutyczną i może mieć różne stopnie intensywności. Dzięki godzinnym ćwiczeniom w wodzie można spalić około 400 do 600 kalorii, w zależności od poziomu sprawności fizycznej, wagi i ogólnej kondycji fizycznej.

Wśród zalet takich zajęć można wymienić z pewnością dobrą zabawę, uczucie odświeżenia i lekkości. Jest to bardzo przyjemny trening, podczas którego udoskonalisz koordynację ruchową, w celu wzmocnienia mięśni, poprawy postawy i równowagi. Kiedy większość twojego ciała jest zanurzona, woda stawia większy opór, dlatego bardziej się męczysz i szybciej osiągasz rezultaty. Wyporność wody sprawia również, że mniej obciążasz stawy i kości.

Poprawisz swoją sprawność fizyczną bez naruszania struktury kostnej ciała, nie ważne w jakiej kondycji zaczniesz zmieniać swój sportowy styl życia. Dobrze bawiąc się w wodzie poprawisz też krążenie krwi, zdrowie skóry i ogólny wygląd ciała. Woda będzie masować twoje nogi i brzuch, zapobiegnie zatrzymywaniu płynów w organizmie i udrożni naczynia krwionośne.

Jeśli nie próbowałeś jeszcze ćwiczeń w wodzie, odwiedź swój klub i sprawdź grafik zajęć.

Kategoria Tagi