Zajęcia miesiąca: Pilates

Podejmij wyzwanie i wzmocnij mięśnie, dzięki zajęciom Pilates. To doskonałe połączenie wzmacniania i rozciągania za pomocą własnego ciężaru ciała, piłki oraz innego sprzętu fitness.

Lepsza postawa

Pilates pomaga osiągnąć właściwą postawę i równowagę ciała, poprawia propriocepcję (odczucie własnego ciała w przestrzeni), a także przyczynia się do zmniejszenia stresu i odciąża kręgosłup.

Długotrwałe rezultaty

Wyprostowanie kręgosłupa i osiągnięcie neutralnej pozycji ciała jest głównym celem tych zajęć. Osiągnięte rezultaty podczas 60 minut ćwiczeń oddziałują o wiele dłużej. Oddychając głęboko jednocześnie zwiększysz uczucie relaksu i upłynnisz każdy swój ruch.
Zmiany pozycji ciała wykonywane są powoli w kontrolowany sposób, co pozwala utrzymać niezbędne napięcie, budować silne mięśnie i zwiększyć odporność organizmu.
W zależności od ogólnej kondycji fizycznej i wysiłku włożonego w wykonywanie ćwiczeń, można spalić średnio od 200 do 300 kalorii w jedną godzinę.

Pilates w domu

Jeśli nie zdążyłeś na zajęcia Pilates w tym tygodniu, poniżej znajdziesz łatwe sekwencje, które możesz wykonać w domu. Zwiększ ilość powtórzeń i czas wykonywanej pozy względem swoich preferencji:

Unoszenie jednej nogi. Wykonaj po 15 powtórzeń na każdą nogę.

unoszenie nogi

Brzuszki z dotykaniem pięt. Wykonaj po 10 powtórzeń na każdą stronę.

heel touches

Superman. Wykonaj 10 powtórzeń

superman

Rosyjskie skręty. Wykonaj po 10 powtórzeń na każdą stronę.

rosyjskie skrety

Z pomocą piłki możesz wykonać pełen trening ciała, ćwicząc ramiona, klatkę piersiową, nogi i mięśnie brzucha. Oto 4 inspirujące ćwiczenia:

Kategoria Tagi