Konsultacja z Trenerem Personalnym/Instruktorem

Umów się na bezpłatną konsultację z Trenerem Personalnym

Dowiedz się węcej

Szukasz inspiracji?

Inspirująca historia naszej klubowiczki Sylwii

Czym jest Trening Personalny?


Trening Personalny to trening, który odbywa się pod opieką wykwalifikowanego instruktora. Jest to najbardziej efektywna i bezpieczna forma ćwiczeń fizycznych. W klubach Holmes Palce standardowy trening trwa pełną godzinę. Trener Personalny stworzy Twój indywidualny program treningowy, w zależności od Twojej kondycji, potrzeb oraz możliwości.

Trening rozpoczyna się rozgrzewką, następnie pod okiem Trenera Personalnego wykonujmy ćwiczenia z naszego programu treningowego. Na zakończenie odbywa się h tzw. stretching asystowany, czyli rozciąganie mięśni. Dzięki Treningowi Personalnemu, każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w szybki i bezpieczny sposób.

Regularne monitorowanie i kontakt z Trenerem Personalnym pozwoli ocenić nasze postępy, a przede wszystkim utrzymać motywację.

Sieć szkoleń, zewnętrznych, a przede wszystkim wewnętrznych, które przechodzą nasi Trenerzy Personalni czyni ich profesjonalistami z zakresu: treningu redukującego tkankę tłuszczową, treningu wydolnościowego, treningu funkcjonalnego oraz treningu rehabilitacyjnego.

Czerpiemy swoją wiedzę z wieloletniego doświadczenia z pracy z ludźmi z problemami takimi jak otyłość, nadciśnienie, bóle stawów, ból pleców, osteoporoza czy astma.

Każdy może przekonać się, jak można zmienić swoją rutynę treningową w bezpieczne i przynoszące szybkie efekty treningi z Trenerem Personalnym. Umów się na konsultację z naszym Trenerem Personalnym.

REGULAMIN TRENINGU PERSONALNEGO TUTAJ
REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU TUTAJ

Przeczytaj również artykuł o tym, jak wybrać Trenera Personalnego?

Osiągnij swój cel


Nasze programy pomogą Ci osiągnąć wyznaczone cele trenigowe, a co najważniejsze dobrze się przy tym bawić.

Group PT

Group PT

Są to zajęcia grupowe pod opieką Trenera Personalnego, skierowane do osób chcących w szybkim czasie zrzucić zbędną tkankę tłuszczową i uzyskać lepszą kondycję fizyczną, podczas niezwykle efektywnych 30 minutowych zajęć.

Zajęcia Xpress to nowatorskie podejście do ćwiczeń grupowych


Są to 15 minutowe zajęcia na siłowni pod okiem Trenerów Personalnych, dbających o prawidłową technikę wykonywanych ćwiczeń, ich intensywność oraz przede wszystkim odpowiednią motywacje ćwiczących. Przeznaczone dla osób, które chcą uzyskać najlepsze efekty w optymalnie krótkim czasie.

Podczas zajęć Xpress trenujemy tylko z użyciem własnego ciężaru ciała. Krótkie przerwy miedzy ćwiczeniami pozwalają zachować wysoką intensywność oraz zredukować czas treningu.

STRETCH Xpress

STRETCH Xpress

15 minutowe zajęcia rozciagające

Wake up

Wake up

Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających o umiarkowanym tempie dzięki czemu możliwe jest skoncentrowanie się na technice, precyzji wykonania i bezpieczeństwie ruchów. Wzmacniają i ujędrniają mięśnie oraz je rozciągają. Zajęcia przeznaczone dla osób

6 Pack

6 Pack

Zestaw ćwiczeń na "kaloryfer" wzmacniający wszystkie partie mięśni brzucha: proste, skośne i poprzeczne. Prezentowane zestawy są sprawdzonymi, zdrowymi, popularnymi treningami mięśni brzucha, które wykonywane zgodnie z naszymi instrukcjami zapewnią C

Core

Core

Trening o umiarkowanej intensywności wzmacniający mięśnie tułowia, takie jak brzuch i plecy. Trening po którym będziesz stabilniejszy w czasie ruchu oraz poprawisz równowagę. Zalecany jako trening uzupełniający do wszystkich dyscyplin sportowych.

Cool down

Cool down

15 min xpress class

Dry Land

Dry Land

Trening lądowy /nie tylko/ dla pływaków. Ćwiczenia kluczowych dla pływania grup mięśniowych, m.in. brzucha, pośladków, grzbietu i ramion, które każdego pływaka wzniosą na wyższy poziom. Powinny być one stosowane jako dodatek do treningu pływackiego n

aktualności

Playlista do biegania w terenie Playlista do biegania w terenie

Playlista do biegania w terenie

Bieganie w terenie ma przewagę nad bieganiem w mieście, bo jest bliższe naturze i sympatyczniej..

Czytaj więcej
Wywiad specjalny z Kerry Washington Wywiad specjalny z Kerry Washington

Wywiad specjalny z Kerry Washington

Wywiad z Kerry Washington o rodzicielstwie, jej roli w serialu Skandal i powrocie do formy po..

Czytaj więcej
Harmonogram ćwiczeń dla kobiet w ciąży Harmonogram ćwiczeń dla kobiet w ciąży

Harmonogram ćwiczeń dla kobiet w ciąży

Ćwiczenia w ciąży są bezpieczne i korzystne zarówno dla mamy, jak i dla dziecka...

Czytaj więcej
Majówka - godziny otwarcia klubów oraz zajęcia fitness Majówka - godziny otwarcia klubów oraz zajęcia fitness

Majówka - godziny otwarcia klubów oraz zajęcia fitness

Drodzy Klubowicze, zapraszamy do zapoznania się ze zmienionymi godzinami otwarcia klubów oraz..

Czytaj więcej
Przygotuj się do lata Przygotuj się do lata

Przygotuj się do lata

10 sposobów na przygotowanie umysłu, ciała i duszy na nadchodzące lato...

Czytaj więcej
Trening dla perfekcyjnej panny młodej Trening dla perfekcyjnej panny młodej

Trening dla perfekcyjnej panny młodej

Każda panna młoda wyobraża sobie siebie w tym wyjątkowym dniu w idealnej kreacji. ..

Czytaj więcej
Nauka szczęścia – 5 rzeczy, które robią szczęśliwi ludzie. Nauka szczęścia – 5 rzeczy, które robią szczęśliwi ludzie.

Nauka szczęścia – 5 rzeczy, które robią szczęśliwi ludzie.

Nic dziwnego, że szczęśliwi ludzie to niekoniecznie ci, którzy posiadają większość rzeczy lub mają..

Czytaj więcej
Zdrowe wielkanocne przysmaki Zdrowe wielkanocne przysmaki

Zdrowe wielkanocne przysmaki

Wielkanoc tuż tuż, a to zazwyczaj łączy się ze spożywaniem ogromnej ilości kalorii, potraw, ciast i..

Czytaj więcej
Zapisz się