Konsultacja z Trenerem Personalnym/Instruktorem

Umów się na bezpłatną konsultację z Trenerem Personalnym

Dowiedz się węcej

Szukasz inspiracji?

Inspirująca historia naszej klubowiczki Sylwii

Czym jest Trening Personalny?


Trening Personalny to trening, który odbywa się pod opieką wykwalifikowanego instruktora. Jest to najbardziej efektywna i bezpieczna forma ćwiczeń fizycznych. W klubach Holmes Palce standardowy trening trwa pełną godzinę. Trener Personalny stworzy Twój indywidualny program treningowy, w zależności od Twojej kondycji, potrzeb oraz możliwości.

Trening rozpoczyna się rozgrzewką, następnie pod okiem Trenera Personalnego wykonujmy ćwiczenia z naszego programu treningowego. Na zakończenie odbywa się h tzw. stretching asystowany, czyli rozciąganie mięśni. Dzięki Treningowi Personalnemu, każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w szybki i bezpieczny sposób.

Regularne monitorowanie i kontakt z Trenerem Personalnym pozwoli ocenić nasze postępy, a przede wszystkim utrzymać motywację.

Sieć szkoleń, zewnętrznych, a przede wszystkim wewnętrznych, które przechodzą nasi Trenerzy Personalni czyni ich profesjonalistami z zakresu: treningu redukującego tkankę tłuszczową, treningu wydolnościowego, treningu funkcjonalnego oraz treningu rehabilitacyjnego.

Czerpiemy swoją wiedzę z wieloletniego doświadczenia z pracy z ludźmi z problemami takimi jak otyłość, nadciśnienie, bóle stawów, ból pleców, osteoporoza czy astma.

Każdy może przekonać się, jak można zmienić swoją rutynę treningową w bezpieczne i przynoszące szybkie efekty treningi z Trenerem Personalnym. Umów się na konsultację z naszym Trenerem Personalnym.

REGULAMIN TRENINGU PERSONALNEGO TUTAJ
REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU TUTAJ

Przeczytaj również artykuł o tym, jak wybrać Trenera Personalnego?

Osiągnij swój cel


Nasze programy pomogą Ci osiągnąć wyznaczone cele trenigowe, a co najważniejsze dobrze się przy tym bawić.

Group PT

Group PT

Są to zajęcia grupowe pod opieką Trenera Personalnego, skierowane do osób chcących w szybkim czasie zrzucić zbędną tkankę tłuszczową i uzyskać lepszą kondycję fizyczną, podczas niezwykle efektywnych 30 minutowych zajęć.

Zajęcia Xpress to nowatorskie podejście do ćwiczeń grupowych


Są to 15 minutowe zajęcia na siłowni pod okiem Trenerów Personalnych, dbających o prawidłową technikę wykonywanych ćwiczeń, ich intensywność oraz przede wszystkim odpowiednią motywacje ćwiczących. Przeznaczone dla osób, które chcą uzyskać najlepsze efekty w optymalnie krótkim czasie.

Podczas zajęć Xpress trenujemy tylko z użyciem własnego ciężaru ciała. Krótkie przerwy miedzy ćwiczeniami pozwalają zachować wysoką intensywność oraz zredukować czas treningu.

STRETCH Xpress

STRETCH Xpress

15 minutowe zajęcia rozciagające

Wake up

Wake up

Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających o umiarkowanym tempie dzięki czemu możliwe jest skoncentrowanie się na technice, precyzji wykonania i bezpieczeństwie ruchów. Wzmacniają i ujędrniają mięśnie oraz je rozciągają. Zajęcia przeznaczone dla osób

6 Pack

6 Pack

Zestaw ćwiczeń na "kaloryfer" wzmacniający wszystkie partie mięśni brzucha: proste, skośne i poprzeczne. Prezentowane zestawy są sprawdzonymi, zdrowymi, popularnymi treningami mięśni brzucha, które wykonywane zgodnie z naszymi instrukcjami zapewnią C

Core

Core

Trening o umiarkowanej intensywności wzmacniający mięśnie tułowia, takie jak brzuch i plecy. Trening po którym będziesz stabilniejszy w czasie ruchu oraz poprawisz równowagę. Zalecany jako trening uzupełniający do wszystkich dyscyplin sportowych.

Cool down

Cool down

15 min xpress class

Dry Land

Dry Land

Trening lądowy /nie tylko/ dla pływaków. Ćwiczenia kluczowych dla pływania grup mięśniowych, m.in. brzucha, pośladków, grzbietu i ramion, które każdego pływaka wzniosą na wyższy poziom. Powinny być one stosowane jako dodatek do treningu pływackiego n

aktualności

Jakie korzyści ma trenowanie zimą? Jakie korzyści ma trenowanie zimą?

Jakie korzyści ma trenowanie zimą?

Ręka do góry kto lubi zimą zawinąć się w ciepły koc z kubkiem gorącej herbaty? Znalezienie w sobie..

Czytaj więcej
Wywiad specjalny: Will Smith Wywiad specjalny: Will Smith

Wywiad specjalny: Will Smith

Niezwykle wszechstronny aktor Will Smith opowiada o swoim życiu, miłości, a także o swoim nowym..

Czytaj więcej
Cellulit jest trudny do wyeliminowania, ale trudny nie znaczy niemożliwy. Cellulit jest trudny do wyeliminowania, ale trudny nie znaczy niemożliwy.

Cellulit jest trudny do wyeliminowania, ale trudny nie znaczy niemożliwy.

Cellulit jest trudny do wyeliminowania, ale trudny nie znaczy niemożliwy. Jest wiele sposobów na..

Czytaj więcej
Wywiad z Sarah Jessicą Parker Wywiad z Sarah Jessicą Parker

Wywiad z Sarah Jessicą Parker

Stała się ikoną małego ekranu wcielając się w rolę nieco roztrzepanej poszukiwaczki idealnego..

Czytaj więcej
Wieczorne ćwiczenia: trening, który ukołysze cię do snu Wieczorne ćwiczenia: trening, który ukołysze cię do snu

Wieczorne ćwiczenia: trening, który ukołysze cię do snu

Wszyscy doceniamy dobroczynne działanie treningu, dlatego próbujemy ćwiczyć wcześnie rano, podczas..

Czytaj więcej
Jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe dla dzieci Jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe dla dzieci

Jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe dla dzieci

Uwaga rodzice! Sprawdźcie jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe swojej małej pociechy...

Czytaj więcej
Zielone, smaczne i zdrowe - dlaczego warto jeść brokuły? Zielone, smaczne i zdrowe - dlaczego warto jeść brokuły?

Zielone, smaczne i zdrowe - dlaczego warto jeść brokuły?

Brokuły uznawane są za jeden z najzdrowszych produktów. Dowiedz się dlaczego powinniśmy je jeść...

Czytaj więcej
Jak błyskawicznie przygotować zupy na lunch. Jak błyskawicznie przygotować zupy na lunch.

Jak błyskawicznie przygotować zupy na lunch.

Nie ma znaczenia, czy jest piekielnie gorąco na zewnątrz lub nadeszła ostra zima – miska zupy to..

Czytaj więcej
Zapisz się