Konsultacja z Trenerem Personalnym/Instruktorem

Umów się na bezpłatną konsultację z Trenerem Personalnym

Dowiedz się węcej

Szukasz inspiracji?

Inspirująca historia naszej klubowiczki Sylwii

Czym jest Trening Personalny?


Trening Personalny to trening, który odbywa się pod opieką wykwalifikowanego instruktora. Jest to najbardziej efektywna i bezpieczna forma ćwiczeń fizycznych. W klubach Holmes Palce standardowy trening trwa pełną godzinę. Trener Personalny stworzy Twój indywidualny program treningowy, w zależności od Twojej kondycji, potrzeb oraz możliwości.

Trening rozpoczyna się rozgrzewką, następnie pod okiem Trenera Personalnego wykonujmy ćwiczenia z naszego programu treningowego. Na zakończenie odbywa się h tzw. stretching asystowany, czyli rozciąganie mięśni. Dzięki Treningowi Personalnemu, każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w szybki i bezpieczny sposób.

Regularne monitorowanie i kontakt z Trenerem Personalnym pozwoli ocenić nasze postępy, a przede wszystkim utrzymać motywację.

Sieć szkoleń, zewnętrznych, a przede wszystkim wewnętrznych, które przechodzą nasi Trenerzy Personalni czyni ich profesjonalistami z zakresu: treningu redukującego tkankę tłuszczową, treningu wydolnościowego, treningu funkcjonalnego oraz treningu rehabilitacyjnego.

Czerpiemy swoją wiedzę z wieloletniego doświadczenia z pracy z ludźmi z problemami takimi jak otyłość, nadciśnienie, bóle stawów, ból pleców, osteoporoza czy astma.

Każdy może przekonać się, jak można zmienić swoją rutynę treningową w bezpieczne i przynoszące szybkie efekty treningi z Trenerem Personalnym. Umów się na konsultację z naszym Trenerem Personalnym.

REGULAMIN TRENINGU PERSONALNEGO TUTAJ
REGULAMIN KORZYSTANIA Z BASENU TUTAJ

Przeczytaj również artykuł o tym, jak wybrać Trenera Personalnego?

Osiągnij swój cel


Nasze programy pomogą Ci osiągnąć wyznaczone cele trenigowe, a co najważniejsze dobrze się przy tym bawić.

Group PT

Group PT

Są to zajęcia grupowe pod opieką Trenera Personalnego, skierowane do osób chcących w szybkim czasie zrzucić zbędną tkankę tłuszczową i uzyskać lepszą kondycję fizyczną, podczas niezwykle efektywnych 30 minutowych zajęć.

Zajęcia Xpress to nowatorskie podejście do ćwiczeń grupowych


Są to 15 minutowe zajęcia na siłowni pod okiem Trenerów Personalnych, dbających o prawidłową technikę wykonywanych ćwiczeń, ich intensywność oraz przede wszystkim odpowiednią motywacje ćwiczących. Przeznaczone dla osób, które chcą uzyskać najlepsze efekty w optymalnie krótkim czasie.

Podczas zajęć Xpress trenujemy tylko z użyciem własnego ciężaru ciała. Krótkie przerwy miedzy ćwiczeniami pozwalają zachować wysoką intensywność oraz zredukować czas treningu.

STRETCH Xpress

STRETCH Xpress

15 minutowe zajęcia rozciagające

Wake up

Wake up

Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających o umiarkowanym tempie dzięki czemu możliwe jest skoncentrowanie się na technice, precyzji wykonania i bezpieczeństwie ruchów. Wzmacniają i ujędrniają mięśnie oraz je rozciągają. Zajęcia przeznaczone dla osób

6 Pack

6 Pack

Zestaw ćwiczeń na "kaloryfer" wzmacniający wszystkie partie mięśni brzucha: proste, skośne i poprzeczne. Prezentowane zestawy są sprawdzonymi, zdrowymi, popularnymi treningami mięśni brzucha, które wykonywane zgodnie z naszymi instrukcjami zapewnią C

Core

Core

Trening o umiarkowanej intensywności wzmacniający mięśnie tułowia, takie jak brzuch i plecy. Trening po którym będziesz stabilniejszy w czasie ruchu oraz poprawisz równowagę. Zalecany jako trening uzupełniający do wszystkich dyscyplin sportowych.

Cool down

Cool down

15 min xpress class

Dry Land

Dry Land

Trening lądowy /nie tylko/ dla pływaków. Ćwiczenia kluczowych dla pływania grup mięśniowych, m.in. brzucha, pośladków, grzbietu i ramion, które każdego pływaka wzniosą na wyższy poziom. Powinny być one stosowane jako dodatek do treningu pływackiego n

aktualności

3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie 3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie

3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie

Naukowcy udowadniają, że pocenie się w saunie jest dobroczynne dla naszego organizmu przez cały rok...

Czytaj więcej
Kształtuj sylwetkę z Pilatesem Kształtuj sylwetkę z Pilatesem

Kształtuj sylwetkę z Pilatesem

Pilates to doskonała mieszanka wzmacniania i rozciągania przy użyciu własnego ciężaru ciała,..

Czytaj więcej
Proud to be a woman vol. 1 Proud to be a woman vol. 1

Proud to be a woman vol. 1

Zrób coś dobrego dla swojej figury, skóry i włosów i dla ducha. Najlepiej spotkaj się z nami. ..

Czytaj więcej
Wywiad specjalny z Nicole Kidman Wywiad specjalny z Nicole Kidman

Wywiad specjalny z Nicole Kidman

Nicole Kidman opowiada o Big Little Lies. 3 kobiety, 3 historie życia, które dowodzą, że: "Idealne..

Czytaj więcej
Jak być lepszym biegaczem? Jak być lepszym biegaczem?

Jak być lepszym biegaczem?

Chcesz być lepszym biegaczem? Wypróbuj 6 wskazówek, które sprawią, że wzmocnisz się i unikniesz..

Czytaj więcej
Otwarte treningi Hatha Joga Otwarte treningi Hatha Joga

Otwarte treningi Hatha Joga

Relaksuje, poprawia kondycję, wzmacnia zdrowie. 17 czerwca startuje letni cykl zajęć hatha jogi w..

Czytaj więcej
Międzynarodowy Dzień Jogi Międzynarodowy Dzień Jogi

Międzynarodowy Dzień Jogi

21 czerwca Międzynarodowym Dniem Jogi..

Czytaj więcej
 Rzuć palenie już dzisiaj - przewodnik dla palaczy Rzuć palenie już dzisiaj - przewodnik dla palaczy

Rzuć palenie już dzisiaj - przewodnik dla palaczy

Trudno jest podjąć wyzwanie zawalczenia o wolność od dymu papierosowego, potwierdzi to każdy, komu..

Czytaj więcej
Zapisz się