Wypróbuj trening grupowy

Skorzystaj z wybranych zajęć grupowych podczas jednodniowego zaproszenia do klubu Holmes Place.

Dowiedz się węcej

Zainspiruj się

Nasz film z zajęć Xpress

  • AQUA FIT*

    AQUA FIT*

    Trening w wodzie, podczas którego głównie wykorzystywany jest opór wody. Ćwiczenia idealnie kształtują i rzeźbią sylwetkę, a dzięki wyporności wody kręgosłup oraz stawy nie są obciążane.

  • CYCLING **

    CYCLING **

    Trening z wykorzystaniem rowerów, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, redukują tkankę tłuszczową i motywują!

  • Swimming

    Swimming

    Nauka pływania od podstaw.

  • BODYPUMP**

    BODYPUMP**

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • TBC*

    TBC*

    Rzeźbi mięśnie całego ciała. Zajęcia pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Łączą trening aerobowy z wzmacniającym.

  • MIB*

    MIB*

    Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie wzmocnić, ujędrnić nogi i pośladki. Ten 30 minutowy trening, pełen pozytywnej energii, przy brazylijskich rytmach wprawi Cię w świetny nastrój.

  • ABS Xpress

    ABS Xpress

    W 15 min wzmocnisz mięśnie brzucha, wysmuklisz talię oraz ustabilizujesz sylwetkę.

  • CORE Xpress

    CORE Xpress

    W 15min wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie głębokie brzucha i grzbietu, ustabilizujesz sylwetkę, zapobiegniesz kontuzjom i bólom pleców.

    play

  • Tabata Xpress

    Tabata Xpress

    Krótki i bardzo intensywny trening z grupy treningów tzw. metabolicznych. Trwa zaledwie kilkanaście minut i pozwala spalić mnóstwo kalorii. Warunkiem jest zachowanie bardzo wysokiej intensywności ćwiczenia i odpowiedniej koncentracji podczas treningu

  • PILATES **

    PILATES **

    Ćwiczenia wzmacniające głębokie mięśnie brzucha i grzbietu. Trening ten ma na celu ustabilizowanie i poprawę prawidłowej postawy ciała oraz wzmocnienie mięśni głębokich.

  • YOGA FLOW**

    YOGA FLOW**

    Autorski program Basi Łukaszczyk stworzony w oparciu o długoletnie doświadczenie praktyki różnych rodzajów jogi.Dynamiczne zajęcia z naciskiem na połączenie ruchu z oddechem,praktyką uważności i skupieniem na sobie. Wzmacniaja i rościągają ciało ,

  • BODYBALANCE**

    BODYBALANCE**

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • FIT BALL*

    FIT BALL*

    To równowaga, kontrola, mobilność i elastyczność, aby obudzić w sobie świadomość ciała. Pozytywne wibracje na bajecznie kolorowej piłce.

  • Seans Saunowy

    Seans Saunowy

    Seans saunowy - ceremonia naparzania połączona z inhalacjami przy dźwiękach muzyki. Saunamistrz realizuje swoje autorskie choreografie. http://holmesplace.pl/pl/aufguss-saunowanie-od-zupelnie-innej-strony-a5729.html

  • Kickboxing

    Kickboxing

    Trening z elementami kickboxingu. Serie ciosów i kopnięć pomogą Ci w poprawie kondycji , koordynacji i siły.

  • ZUMBA*

    ZUMBA*

    Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja wielu stylów tańca.

  • aktualności

    Wywiad z Sarah Jessicą Parker Wywiad z Sarah Jessicą Parker

    Wywiad z Sarah Jessicą Parker

    Stała się ikoną małego ekranu wcielając się w rolę nieco roztrzepanej poszukiwaczki idealnego..

    Czytaj więcej
    Wieczorne ćwiczenia: trening, który ukołysze cię do snu Wieczorne ćwiczenia: trening, który ukołysze cię do snu

    Wieczorne ćwiczenia: trening, który ukołysze cię do snu

    Wszyscy doceniamy dobroczynne działanie treningu, dlatego próbujemy ćwiczyć wcześnie rano, podczas..

    Czytaj więcej
    Jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe dla dzieci Jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe dla dzieci

    Jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe dla dzieci

    Uwaga rodzice! Sprawdźcie jak urządzić zdrowe przyjęcie urodzinowe swojej małej pociechy...

    Czytaj więcej
    Zielone, smaczne i zdrowe - dlaczego warto jeść brokuły? Zielone, smaczne i zdrowe - dlaczego warto jeść brokuły?

    Zielone, smaczne i zdrowe - dlaczego warto jeść brokuły?

    Brokuły uznawane są za jeden z najzdrowszych produktów. Dowiedz się dlaczego powinniśmy je jeść...

    Czytaj więcej
    Jak błyskawicznie przygotować zupy na lunch. Jak błyskawicznie przygotować zupy na lunch.

    Jak błyskawicznie przygotować zupy na lunch.

    Nie ma znaczenia, czy jest piekielnie gorąco na zewnątrz lub nadeszła ostra zima – miska zupy to..

    Czytaj więcej
    Dlaczego trening to mądra inwestycja finansowa? Dlaczego trening to mądra inwestycja finansowa?

    Dlaczego trening to mądra inwestycja finansowa?

    Dobrze zdajemy sobie sprawę z tego, że regularny trening czyni cuda dla naszego zdrowia. Ale trudno..

    Czytaj więcej
    Wywiad specjalny: Audrey Tautou Wywiad specjalny: Audrey Tautou

    Wywiad specjalny: Audrey Tautou

    Francuska aktorka, która stała się znana na całym świecie, dzięki roli w kultowym filmie Amelia oraz..

    Czytaj więcej
    Jakie jest ryzyko przyjmowania przeterminowanych leków? Jakie jest ryzyko przyjmowania przeterminowanych leków?

    Jakie jest ryzyko przyjmowania przeterminowanych leków?

    Dla wielu ludzi leki mogą być kosztowne. Z tego powodu często wahamy, się czy możemy wziąć..

    Czytaj więcej
    Zapisz się