Wypróbuj trening grupowy

Skorzystaj z wybranych zajęć grupowych podczas jednodniowego zaproszenia do klubu Holmes Place.

Dowiedz się węcej

Zainspiruj się

Nasz film z zajęć Xpress

  • AQUA FIT*

    AQUA FIT*

    Trening w wodzie, podczas którego głównie wykorzystywany jest opór wody. Ćwiczenia idealnie kształtują i rzeźbią sylwetkę, a dzięki wyporności wody kręgosłup oraz stawy nie są obciążane.

  • CYCLING **

    CYCLING **

    Trening z wykorzystaniem rowerów, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, redukują tkankę tłuszczową i motywują!

  • Swimming

    Swimming

    Nauka pływania od podstaw.

  • BODYPUMP**

    BODYPUMP**

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • TBC*

    TBC*

    Rzeźbi mięśnie całego ciała. Zajęcia pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Łączą trening aerobowy z wzmacniającym.

  • MIB*

    MIB*

    Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie wzmocnić, ujędrnić nogi i pośladki. Ten 30 minutowy trening, pełen pozytywnej energii, przy brazylijskich rytmach wprawi Cię w świetny nastrój.W treningu wykorzystywane są obciążenia na nogi.

  • ABS Xpress

    ABS Xpress

    W 15 min wzmocnisz mięśnie brzucha, wysmuklisz talię oraz ustabilizujesz sylwetkę.

  • CORE Xpress

    CORE Xpress

    W 15min wzmocnisz i ukształtujesz mięśnie głębokie brzucha i grzbietu, ustabilizujesz sylwetkę, zapobiegniesz kontuzjom i bólom pleców.

    play

  • STRENGHT AND CONDITIONING

    STRENGHT AND CONDITIONING

    Strenght&Condition to zajęcia w formie obwodowej. Ćwiczenia mają charakter ogólnorozwojowy - podnoszące sprawność oraz wydolność. Zajęcia o wysokiej intensywności.

  • Tabata Xpress

    Tabata Xpress

    Krótki i bardzo intensywny trening z grupy treningów tzw. metabolicznych. Trwa zaledwie kilkanaście minut i pozwala spalić mnóstwo kalorii. Warunkiem jest zachowanie bardzo wysokiej intensywności ćwiczenia i odpowiedniej koncentracji podczas treningu

  • PILATES **

    PILATES **

    Ćwiczenia wzmacniające głębokie mięśnie brzucha i grzbietu. Trening ten ma na celu ustabilizowanie i poprawę prawidłowej postawy ciała oraz wzmocnienie mięśni głębokich.

  • YOGA FLOW**

    YOGA FLOW**

    Autorski program Basi Łukaszczyk stworzony w oparciu o długoletnie doświadczenie praktyki różnych rodzajów jogi.Dynamiczne zajęcia z naciskiem na połączenie ruchu z oddechem,praktyką uważności i skupieniem na sobie. Wzmacniaja i rościągają ciało ,

  • BODYBALANCE**

    BODYBALANCE**

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • FIT BALL*

    FIT BALL*

    To równowaga, kontrola, mobilność i elastyczność, aby obudzić w sobie świadomość ciała. Pozytywne wibracje na bajecznie kolorowej piłce.

  • Seans Saunowy

    Seans Saunowy

    Seans saunowy - ceremonia naparzania połączona z inhalacjami przy dźwiękach muzyki. Saunamistrz realizuje swoje autorskie choreografie. http://holmesplace.pl/pl/aufguss-saunowanie-od-zupelnie-innej-strony-a5729.html

  • Kickboxing

    Kickboxing

    Trening z elementami kickboxingu. Serie ciosów i kopnięć pomogą Ci w poprawie kondycji , koordynacji i siły.

  • ZUMBA*

    ZUMBA*

    Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja wielu stylów tańca.

  • BURLESKA DANCE

    BURLESKA DANCE

    Burleska to zajęcia taneczne. Uczy kobiecości, pobudza zmysły, bawi i zaskakuje. Łączy różne style taneczne, jednak przede wszystkim liczy się performance. Jest to idealne rozwiązanie dla Pań, które szukają odskoczni od codziennych obowiązków

  • dance express

    dance express

    30 minut podczas których w taneczny sposób pobudzisz swoje ciało.

  • aktualności

    Wakacyjny klub biegowy w Holmes Place OVO Wakacyjny klub biegowy w Holmes Place OVO

    Wakacyjny klub biegowy w Holmes Place OVO

    Chcesz być lepszym biegaczem? Szukasz motywacji do biegania? Zapraszamy do naszego Wakacyjnego Klubu..

    Czytaj więcej
    Żywność nadzwyczajna – 6 najnowszych trendów pielęgnacyjnych i zdrowotnych Żywność nadzwyczajna – 6 najnowszych trendów pielęgnacyjnych i zdrowotnych

    Żywność nadzwyczajna – 6 najnowszych trendów pielęgnacyjnych i zdrowotnych

    Jedzenie pożywnych produktów jest najłatwiejszym sposobem na zwiększenie odporności i spowolnienie..

    Czytaj więcej
    6 najczęstszych urazów, które mogą spotkać cię na plaży – jak im zapobiec i leczyć 6 najczęstszych urazów, które mogą spotkać cię na plaży – jak im zapobiec i leczyć

    6 najczęstszych urazów, które mogą spotkać cię na plaży – jak im zapobiec i leczyć

    Urazy się zdarzają, ale niektóre konkretne urazy pojawiają się na plaży. Dzięki prostym wskazówkom,..

    Czytaj więcej
    3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie 3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie

    3 rzeczy, które musisz wiedzieć przed skorzystaniem z sauny, łaźni tureckiej lub jacuzzi w lecie

    Naukowcy udowadniają, że pocenie się w saunie jest dobroczynne dla naszego organizmu przez cały rok...

    Czytaj więcej
    Kształtuj sylwetkę z Pilatesem Kształtuj sylwetkę z Pilatesem

    Kształtuj sylwetkę z Pilatesem

    Pilates to doskonała mieszanka wzmacniania i rozciągania przy użyciu własnego ciężaru ciała,..

    Czytaj więcej
    Proud to be a woman vol. 1 Proud to be a woman vol. 1

    Proud to be a woman vol. 1

    Zrób coś dobrego dla swojej figury, skóry i włosów i dla ducha. Najlepiej spotkaj się z nami. ..

    Czytaj więcej
    Wywiad specjalny z Nicole Kidman Wywiad specjalny z Nicole Kidman

    Wywiad specjalny z Nicole Kidman

    Nicole Kidman opowiada o Big Little Lies. 3 kobiety, 3 historie życia, które dowodzą, że: "Idealne..

    Czytaj więcej
    Jak być lepszym biegaczem? Jak być lepszym biegaczem?

    Jak być lepszym biegaczem?

    Chcesz być lepszym biegaczem? Wypróbuj 6 wskazówek, które sprawią, że wzmocnisz się i unikniesz..

    Czytaj więcej
    Zapisz się