Playlista idealna na późną popołudniową sesję Pilates

Wraz z odprężającymi dźwiękami w tle łatwiej będzie Ci osiągnąć relaks, którego potrzebujesz podczas popołudniowego treningu.

Cicha muzyka i ćwiczenia na koniec dnia to idealne uzupełnienie Twojego planu treningowego. Wraz z odprężającymi dźwiękami w tle łatwiej będzie Ci osiągnąć relaks, którego potrzebujesz podczas popołudniowego treningu.

Nasza playlista to przyjemne dźwięki, które łagodzą nerwy i harmonizują twoje ciało, umysł i duszę podczas treningu.
Po prostu włącz muzykę i ćwicz.

Pilates

To trening, który pomaga poprawić postawę i równowagę ciała, poprzez doskonalenie propriocepcji (zrozumienie własnego ciała w przestrzeni), a także pomaga zredukować stres i nerwy.

Głębokie oddychanie podczas ćwiczeń zwiększy poczucie relaksu i upłynni każdy ruch. Przejścia i pozycje odbywają się powoli w sposób kontrolowany, który utrzymuje niezbędne napięcie, pobudza mięśnie i zwiększa opór ciała.

W zależności od ogólnej kondycji fizycznej i wysiłku zainwestowanego w trening, możesz spalić średnio 200 do 300 kalorii w godzinę. Weź matę lub ręcznik, włącz muzykę i korzystaj z chwili dla siebie.

Sesję treningową późnym popołudniem można zakończyć zasłużoną filiżanką herbaty. Nie wyłączaj muzyki – niech ukołysze cię do snu lub będzie mieć terapeutyczne działanie podczas wieczornej kąpieli.

Listę utworów przygotowała Lidia Zamyłko, instruktorka fitness i Regional Marketing Manager Holmes Place Polska


Better than yesterday artykuł

http://betterthanyesterday.holmesplace.com/pl/

Kategoria Tagi