Wypróbuj trening grupowy

Skorzystaj z wybranych zajęć grupowych podczas jednodniowego zaproszenia do klubu Holmes Place.

Dowiedz się węcej

Zainspiruj się

Nasz film z zajęć Xpress

  • CYCLING **

    CYCLING **

    Trening z wykorzystaniem rowerów, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, redukują tkankę tłuszczową i motywują!

  • INTERVAL TRAINING**

    INTERVAL TRAINING**

    Intensywne zajęcia interwałowe podczas których spalisz zbędną tkankę tłuszczową.

  • STEP**

    STEP**

    -to trening o średniej intensywności, którego efektem jest przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej w organizmie. Dzięki użyciu stepu podnoszona jest intensywność zajęć oraz dodatkowo aktywizowane są mięśnie ud i pośladków. Podczas tego treningu gr

  • AIRFIT***

    AIRFIT***

    Proste skakanie na trampolinie może dać Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także spalić mnóstwo kalorii (około 800 kcal/godzina).

  • BODYCOMBAT virtual

    BODYCOMBAT virtual

    Intensywny trening cardio inspirowany sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai oraz tai chi. W rytm inspirującej muzyki możesz wyzwolić swoją siłę, energię oraz spalić mnóstwo kalorii.

  • BODYPUMP**

    BODYPUMP**

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • TBC*

    TBC*

    Rzeźbi mięśnie całego ciała. Zajęcia pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Łączą trening aerobowy z wzmacniającym.

  • MIB*

    MIB*

    Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie wzmocnić, ujędrnić nogi i pośladki. Ten 30 minutowy trening, pełen pozytywnej energii, przy brazylijskich rytmach wprawi Cię w świetny nastrój.W treningu wykorzystywane są obciążenia na nogi.

  • HEALTHY BACK*

    HEALTHY BACK*

    Specjalistyczne zajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym w zakresie bólu pleców i i korekcji wad postawy, skierowane do wszystkich bez względu na wiek i poziom sprawności.

  • BODYPUMP virtual

    BODYPUMP virtual

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • CXWORX virtual

    CXWORX virtual

    30 minutowy dynamiczny trening mięśni brzucha, pośladków i pleców. Zajęcia poprawiają siłę funkcjonalną i równowagę, tym samym zmniejszają ryzyko kontuzji.

  • PILATES AND STRETCH*

    PILATES AND STRETCH*

    Połączenie elementów ćwiczeń pilates i stretching. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • STRETCHING*

    STRETCHING*

    Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe, aby uzyskać ich naturalną długość. Uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, działają relaksująco i odprężająco.

  • BODYBALANCE**

    BODYBALANCE**

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • FIT BALL*

    FIT BALL*

    To równowaga, kontrola, mobilność i elastyczność, aby obudzić w sobie świadomość ciała. Pozytywne wibracje na bajecznie kolorowej piłce.

  • BODYBALANCE virtual

    BODYBALANCE virtual

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • ZUMBA*

    ZUMBA*

    Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja wielu stylów tańca.

  • SH'BAM virtual

    SH'BAM virtual

    Proste, ale pełne ekspresji zajęcia taneczne, dzięki którym staniesz się gwiazdą parkietu.

  • Walentynki- Cycling Challenge

    Walentynki- Cycling Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • Walentynki- Airfit Challenge

    Walentynki- Airfit Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • aktualności

    Twoje 10 kroków do sukcesu! Twoje 10 kroków do sukcesu!

    Twoje 10 kroków do sukcesu!

    Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku...

    Czytaj więcej
    Indoor Triathlon w Holmes Place - edycja 2017/2018 Indoor Triathlon w Holmes Place - edycja 2017/2018

    Indoor Triathlon w Holmes Place - edycja 2017/2018

    Wystartuj i spróbuj swoich sił w triathlonie. Rozpoczynamy cykl triathlonów zimowych w Holmes Place..

    Czytaj więcej
    Plusy i minusy detoksykacji. Plusy i minusy detoksykacji.

    Plusy i minusy detoksykacji.

    Diety typu detoks to popularne sposoby na eliminację toksyn i utratę wagi, które wpisują się w..

    Czytaj więcej
    Muzyka z w rytmie bicia serca – playlista do twojego treningu cardio. Muzyka z w rytmie bicia serca – playlista do twojego treningu cardio.

    Muzyka z w rytmie bicia serca – playlista do twojego treningu cardio.

    Nadszedł czas, aby wrócić do zdrowych nawyków. Czas, aby wrócić na siłownię, wznowić ćwiczenia, aby..

    Czytaj więcej
    Jak ćwiczenia siłowe mogą pomóc złagodzić stres i ból pleców? Jak ćwiczenia siłowe mogą pomóc złagodzić stres i ból pleców?

    Jak ćwiczenia siłowe mogą pomóc złagodzić stres i ból pleców?

    Złap za hantle i zapomnij o wizycie u lekarza – trening siłowy jest idealny dla ciała i umysłu...

    Czytaj więcej
    Proud to ba a woman vol. 5 Proud to ba a woman vol. 5

    Proud to ba a woman vol. 5

    Zapraszamy na spotkanie z ekspertami, którzy doradzą jak wyglądać ładnie i zdrowo jesienią i zimą,..

    Czytaj więcej
    Od treningu mięśni brzucha do biegania maratonów – 3 popularne cele fitnessowe, które możesz osiągnąć. Od treningu mięśni brzucha do biegania maratonów – 3 popularne cele fitnessowe, które możesz osiągnąć.

    Od treningu mięśni brzucha do biegania maratonów – 3 popularne cele fitnessowe, które możesz osiągnąć.

    Każdy organizm jest inny, każdy cel jest inny, a ilość wysiłku, jaki musisz włożyć, aby zobaczyć..

    Czytaj więcej
    Czy naprawdę potrzebujesz diety bez glutenu? Czy naprawdę potrzebujesz diety bez glutenu?

    Czy naprawdę potrzebujesz diety bez glutenu?

    Gluten. Kiedyś nieszkodliwe białko występujące w pszenicy i innych ziarnach stało się synonimem złej..

    Czytaj więcej
    Zapisz się