Wypróbuj trening grupowy

Skorzystaj z wybranych zajęć grupowych podczas jednodniowego zaproszenia do klubu Holmes Place.

Dowiedz się węcej

Zainspiruj się

Nasz film z zajęć Xpress

  • CYCLING **

    CYCLING **

    Trening z wykorzystaniem rowerów, prowadzony przy dźwiękach muzyki. Zajęcia poprawiają wydolność organizmu, redukują tkankę tłuszczową i motywują!

  • INTERVAL TRAINING**

    INTERVAL TRAINING**

    Intensywne zajęcia interwałowe podczas których spalisz zbędną tkankę tłuszczową.

  • STEP**

    STEP**

    -to trening o średniej intensywności, którego efektem jest przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej w organizmie. Dzięki użyciu stepu podnoszona jest intensywność zajęć oraz dodatkowo aktywizowane są mięśnie ud i pośladków. Podczas tego treningu gr

  • AIRFIT***

    AIRFIT***

    Proste skakanie na trampolinie może dać Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także spalić mnóstwo kalorii (około 800 kcal/godzina).

  • BODYCOMBAT virtual

    BODYCOMBAT virtual

    Intensywny trening cardio inspirowany sztukami walki: karate, taekwando, kung fu, kickboxingu, muay tai oraz tai chi. W rytm inspirującej muzyki możesz wyzwolić swoją siłę, energię oraz spalić mnóstwo kalorii.

  • BODYPUMP**

    BODYPUMP**

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • TBC*

    TBC*

    Rzeźbi mięśnie całego ciała. Zajęcia pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Łączą trening aerobowy z wzmacniającym.

  • MIB*

    MIB*

    Zajęcia dla wszystkich, którzy chcą szybko i skutecznie wzmocnić, ujędrnić nogi i pośladki. Ten 30 minutowy trening, pełen pozytywnej energii, przy brazylijskich rytmach wprawi Cię w świetny nastrój.W treningu wykorzystywane są obciążenia na nogi.

  • HEALTHY BACK*

    HEALTHY BACK*

    Specjalistyczne zajęcia o charakterze profilaktyczno-leczniczym w zakresie bólu pleców i i korekcji wad postawy, skierowane do wszystkich bez względu na wiek i poziom sprawności.

  • BODYPUMP virtual

    BODYPUMP virtual

    Trening wytrzymałości siłowej ze sztangą, odbywający się w rytm muzyki. Doskonała alternatywa dla osób, które nie lubią ćwiczyć na siłowni.

  • CXWORX virtual

    CXWORX virtual

    30 minutowy dynamiczny trening mięśni brzucha, pośladków i pleców. Zajęcia poprawiają siłę funkcjonalną i równowagę, tym samym zmniejszają ryzyko kontuzji.

  • PILATES AND STRETCH*

    PILATES AND STRETCH*

    Połączenie elementów ćwiczeń pilates i stretching. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • STRETCHING*

    STRETCHING*

    Ćwiczenia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe, aby uzyskać ich naturalną długość. Uelastyczniają ścięgna i więzadła, likwidują przykurcze mięśni, zapobiegają kontuzjom, działają relaksująco i odprężająco.

  • BODYBALANCE**

    BODYBALANCE**

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • FIT BALL*

    FIT BALL*

    To równowaga, kontrola, mobilność i elastyczność, aby obudzić w sobie świadomość ciała. Pozytywne wibracje na bajecznie kolorowej piłce.

  • BODYBALANCE virtual

    BODYBALANCE virtual

    Połączenie Yogi, Tai Chi oraz Pilatesu. Starannie dobrane kombinacje ruchowe pozwalają ćwiczyć nie tylko siłę i równowagę, ale również koncentrację i spokój.

  • ZUMBA*

    ZUMBA*

    Poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja wielu stylów tańca.

  • SH'BAM virtual

    SH'BAM virtual

    Proste, ale pełne ekspresji zajęcia taneczne, dzięki którym staniesz się gwiazdą parkietu.

  • Walentynki- Cycling Challenge

    Walentynki- Cycling Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • Walentynki- Airfit Challenge

    Walentynki- Airfit Challenge

    Walentynki! Nie będzie słodko i romantycznie, będzie aktywnie w duchu sportowej rywalizacji.Sprawdźmy to! Dołącz do żeńskiej lub męskiej drużyny i sprostaj wyzwaniu.

  • aktualności

    Chcesz zwiększyć swoje zasoby energetyczne? Postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami. Chcesz zwiększyć swoje zasoby energetyczne? Postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami.

    Chcesz zwiększyć swoje zasoby energetyczne? Postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami.

    Można by pomyśleć, że ćwicząc tylko zużywasz energię, ale w rzeczywistości jest inaczej – im więcej..

    Czytaj więcej
    Atywny styl życia bez treningu Atywny styl życia bez treningu

    Atywny styl życia bez treningu

    Lekarze zalecają, aby w ciągu tygodnia wykonywać co najmniej 150 minut aktywności fizycznej o..

    Czytaj więcej
    1. Piknik FIT & FRIENDS 1. Piknik FIT & FRIENDS

    1. Piknik FIT & FRIENDS

    Zapraszamy na 1. bardzo aktywny piknik Holmes Place już 27 sierpnia! ..

    Czytaj więcej
    5 zabiegów kosmetycznych, które można zrobić na plaży i są łatwe do samodzielnego wykonania. 5 zabiegów kosmetycznych, które można zrobić na plaży i są łatwe do samodzielnego wykonania.

    5 zabiegów kosmetycznych, które można zrobić na plaży i są łatwe do samodzielnego wykonania.

    Skóra skąpana w słońcu i pozytywne wibracje, nic tak nie ożywia jak witalny dzień nad morzem...

    Czytaj więcej
    Jak to, co jemy, wpływa na to, jak się czujemy i jak trenujemy. Jak to, co jemy, wpływa na to, jak się czujemy i jak trenujemy.

    Jak to, co jemy, wpływa na to, jak się czujemy i jak trenujemy.

    Jak niektóre produkty wpływają na nastrój i sprawność fizyczną? Oto co musisz wiedzieć na temat..

    Czytaj więcej
    PROUD TO BA A WOMAN VOL. 3 PROUD TO BA A WOMAN VOL. 3

    PROUD TO BA A WOMAN VOL. 3

    Zapraszamy na trzecie już spotkanie z cyklu Proud to be a woman w Holmes Place OVO...

    Czytaj więcej
    9 powodów, dla których nie należy rezygnować z treningów w klubie fitness latem 9 powodów, dla których nie należy rezygnować z treningów w klubie fitness latem

    9 powodów, dla których nie należy rezygnować z treningów w klubie fitness latem

    Lato w pełnym rozkwicie to idealny czas, aby wyjść na zewnątrz i trenować na świeżym powietrzu. Ale..

    Czytaj więcej
    Holmes Place Challenge Holmes Place Challenge

    Holmes Place Challenge

    Dołącz do wyzwania. Sprawdź terminy zawodów...

    Czytaj więcej
    Zapisz się